Haha. Ble det liv i magen?Mmm.. Popcorn [emoji173]️[emoji173]️
Lillebror ble ufattelig fornøyd over det, visst. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Ble det liv i magen?Mmm.. Popcorn [emoji173]️[emoji173]️
Lillebror ble ufattelig fornøyd over det, visst. [emoji14]
Her er ungen lagt seg, så den er forsåvidt grei... Lillebror i magen kan bare være våken om han gidder [emoji14]Det tør jeg ikke lage, da får vi aldri storebror i seng
Uff. Klør enda altså? :/Vet ikke enda [emoji85] Først må jeg slutte å klø.
Jepp! Kvikna til skikkelig [emoji14]Haha. Ble det liv i magen?![]()
Eldste hadde problemer med å sovne.Her er ungen lagt seg, så den er forsåvidt grei... Lillebror i magen kan bare være våken om han gidder [emoji14]
Han sover ca hele tiden uansett, tydeligvis.. [emoji14]
Såpass, ja. Høres koselig ut, i alle fall! Hvilken serie ser dere?Eldste hadde problemer med å sovne.
Jeg har tis\dvis problemer med det, og ofte hjelper det å stå litt opp og ta en "time out" fra sengen, så vi satte på en episode av en serie vi ser sammen og han sitter i sofaen sammen mad oss.
Egentlig ganske koselig
Ser The Flash.Såpass, ja. Høres koselig ut, i alle fall! Hvilken serie ser dere?
Mer og mer. Et av argumentene til at vi reagerte i dag. Jeg får og vann i beina. Litt rart når medisinene jeg går på er vanndrivende..Uff. Klør enda altså? :/
KoseligJepp! Kvikna til skikkelig [emoji14]
Wooops [emoji14]Ser The Flash.
Han er 10 år, trodde egentlig serien hadde 12 års grense (da kan han se den sammen mer en voksen).
Fant ut senere at den har 15, men det varierer veldig fra land til land hva den har (12 eller 15).
Jeg personlig syns den heller mer mot 12, enn 15 så vi lar han se...
Uff.. Men lege på mandag nå i alle fall ??Mer og mer. Et av argumentene til at vi reagerte i dag. Jeg får og vann i beina. Litt rart når medisinene jeg går på er vanndrivende..
Ja, herlig når han faktisk rører på seg. Han er nemlig flink til å ligge mye stille...Koselig![]()
Ja, de sa til samboer at han kunne velge å ta meg med på akutten når han fant meg igjen, eller time på mandag 08.30. Så nevrolog på mandag. Jeg har alle symptomer på metabolsk acidose, noe som ikke er uvanlig med Diamox. Da kan de ikke be meg gå til oktober [emoji35]Uff.. Men lege på mandag nå i alle fall ??
Det forstår jeg godt [emoji173] Men du. Var du på kontroll i dag? Jeg surrer litt. Jeg savner magebevegelsene til tider.Ja, herlig når han faktisk rører på seg. Han er nemlig flink til å ligge mye stille...
Nei, er akkurat det... Du kan ikke gå sånn!! Godt du får time i alle fall..!Ja, de sa til samboer at han kunne velge å ta meg med på akutten når han fant meg igjen, eller time på mandag 08.30. Så nevrolog på mandag. Jeg har alle symptomer på metabolsk acidose, noe som ikke er uvanlig med Diamox. Da kan de ikke be meg gå til oktober [emoji35]
Neste fredag det er kontroll (var forrige fredag).Det forstår jeg godt [emoji173] Men du. Var du på kontroll i dag? Jeg surrer litt. Jeg savner magebevegelsene til tider.
Ja stemmer jo det [emoji85] Jeg skrev jo med deg. Ja, det er ingen god følelse med lite bevegelse. Reagerer han ved sparketest og søte saker da? Hvis ikke så får du i verstefall ta en telefon, det er jo heller bedre å sjekke.Neste fredag det er kontroll (var forrige fredag).
Magebevegelse er herlig.. Det er bare.. All den bekymringen når man IKKE har masse magebevegelser.
Tatt smertestillende som har begynt å fungere da eller?Sånn, nå er jeg menneske igjen![]()
Det, og søvn og mat [emoji23] Men aller helst tid til å roe seg. Det hadde vært spennende å vite blodtrykk og puls når man blir så sint en gang [emoji14]Tatt smertestillende som har begynt å fungere da eller?
Huff tja sikkert like greit å ikke vite egentligen [emoji6]Det, og søvn og mat [emoji23] Men aller helst tid til å roe seg. Det hadde vært spennende å vite blodtrykk og puls når man blir så sint en gang [emoji14]