Skravletråd JULI ❤

Endelig helg! Hva bringer denne helga da tro? TR eller positiv test?

I morgen skal sambo og jeg iallefall på fisketur :D
Spennende! :) lykke til med testing :)

Endelig helg! Hva bringer denne helga da tro? TR eller positiv test?

I morgen skal sambo og jeg iallefall på fisketur :D
Masse, masse lykke til.
XXXX for positiv test, når er IKM
(Selv om det var et helvete savner jeg prøvetiden en gang i blant)

Jeg har ferie (igjen), jeg :)

Takk. Ikm er 20. Juli.
Er så lei, jeg. Vil bare bli gravid nå.

God ferie :Heartred
Ser du har hatt en SA og en kjemisk.
Det er tøft, stor klem til dere.
Husker også prøvingen som lang og at man ble utålmodig.
Det jeg savner er spenningen når det nærmer seg IKM, spenningen med testing og så videre..

Har dere prøvd lenge?

Ser du har hatt en SA og en kjemisk.
Det er tøft, stor klem til dere.
Husker også prøvingen som lang og at man ble utålmodig.
Det jeg savner er spenningen når det nærmer seg IKM, spenningen med testing og så videre..

Har dere prøvd lenge?

Har prøvd siden januar, så egentlig ikke så veldig lenge.
Men føles ufattelig lenge. Spesielt etter at jeg slapp gleden løs for graviditeten, men mistet i uke 8. Kom meg aldri helt, gjorde så ufattelig vondt i hjertet :(

Kan skjønne at du savner spenningen. Det er jo spennende. Men så ufattelig tungt når det ikke klaffer.

Har prøvd siden januar, så egentlig ikke så veldig lenge.
Men føles ufattelig lenge. Spesielt etter at jeg slapp gleden løs for graviditeten, men mistet i uke 8. Kom meg aldri helt, gjorde så ufattelig vondt i hjertet :(

Kan skjønne at du savner spenningen. Det er jo spennende. Men så ufattelig tungt når det ikke klaffer.
Brukte 13 måneder på første.
2.5 år og 3 MA'er på andre
13 måneder, en SA og en MA på tredje.

Det gjør vondt å miste, det vet jeg alt om :(
Ventetiden blir også ofte ufattelig lang :(

Kjære deg, hold motet oppe, dere kommer til å få en eller fler små etterhvert.
(Dersom det går galt en gang til, send meg en PM dersom du ønsker erfaring, etter 3 ganger har du rett til utredning og hjelp, jeg har vært gjennom det)

Gitt at han finner det han skal ha så tar det ikke sååå lang tid. Vi pleier fylle bilen om morgenen, og det blir det i år også, men et alt klart er det ganske greit det, vi har ikke sååå mye med oss i år faktisk.
Så bra da

Var i sverige da
Jeg klarer ikke stå på beina i mer enn 30 min av gangen, toppen [emoji28] derfor tiltak.
Men herlig med Sverigehandling da. Harryhandel?

Men bilen har fått takboks.
Og hundebur. Og vogna.
Dvs reisetrille.

Jeg har pakket alt jeg har ansvar for utenom reisemat, den lager jeg i morgen tidlig.

Jeg har ordnet med blomstene.

Det et egentlig nesten ingen ting mer jeg kan gjøre. Annet enn å gå ut med komposten. Men lillemor våknet så mulig mannen får ta det når han er tilbake fra butikken. Han skulle kjøpe inn litt søtt til turen. Samt battery eller noe sånn til seg selv. Og et par kg strandamør til en av foreldrene, trolig faren (siden mora for det første foretrekker en annen og for det andre kommer hit i august)

Samt hente ei jakke vi glemte i selskap og levere en genser vi har lånt av dem og glemt å leverer tilbake.

Stengt tatt rekker hun muligens sovne før han er tilbake. Så vi får se. Jeg skulle lufte hunden også og spise kveldsmat. Men å ikke ha tusen ting på lista jeg burde gjøre i dag... Det er uvant
Så jeg har da klart noe i alle fall.

Og pakke og fylle bilen tar ikke sånn veldig lang tid når det grunnleggende er gjort
Håper du får slappet av litt når du endelig er ferdig nå :)

Back
Topp