Skravletråd JULI ❤

Middag i dag: Samboer er opptatt med å skru sammen en sjenk. Så.. "lage dere mat selv".

Ehh.. Spaghetti med bønner og purre (og litt ost) til vesla, og havregrøt til meg [emoji23] Og et glass brus til hver. Inntas hver for oss. Hun til film, jeg til serier, mens samboer skal få styre selv med den sjenken [emoji14]
Herregud... Jeg er så glad for at han vanligvis lager maten i hus. [emoji23] Dette er sånn typisk meg-middag. [emoji23]
Det høres ut som noe jeg hadde gjort [emoji14] Her er det og mannen som lager mat!

Fornyftig å pakke i bilen i morgem da synes jeg.
Å pakke for han kan da ikke ta lang tid ?
Gitt at han finner det han skal ha så tar det ikke sååå lang tid. Vi pleier fylle bilen om morgenen, og det blir det i år også, men et alt klart er det ganske greit det, vi har ikke sååå mye med oss i år faktisk.

Ehh.. Javel. Jeg hadde blitt småsur [emoji85]
Får be han komme seg opp klokka 5 i morgen tidlig da, så han er ferdigpakka. Så kan han begynne fylle bilen og.
Neida, ikke klokka fem, men han skal få stå opp når lillemor våkner, ikke vente til alle ungene er ferdig på badet.

Neida, ikke klokka fem, men han skal få stå opp når lillemor våkner, ikke vente til alle ungene er ferdig på badet.
Om det holder, så [emoji106][emoji106]
Jeg vet ikke hvor mye som skal pakkes osv så [emoji28]

Men bilen har fått takboks.
Og hundebur. Og vogna.
Dvs reisetrille.

Jeg har pakket alt jeg har ansvar for utenom reisemat, den lager jeg i morgen tidlig.

Jeg har ordnet med blomstene.

Det et egentlig nesten ingen ting mer jeg kan gjøre. Annet enn å gå ut med komposten. Men lillemor våknet så mulig mannen får ta det når han er tilbake fra butikken. Han skulle kjøpe inn litt søtt til turen. Samt battery eller noe sånn til seg selv. Og et par kg strandamør til en av foreldrene, trolig faren (siden mora for det første foretrekker en annen og for det andre kommer hit i august)

Samt hente ei jakke vi glemte i selskap og levere en genser vi har lånt av dem og glemt å leverer tilbake.

Stengt tatt rekker hun muligens sovne før han er tilbake. Så vi får se. Jeg skulle lufte hunden også og spise kveldsmat. Men å ikke ha tusen ting på lista jeg burde gjøre i dag... Det er uvant
Så jeg har da klart noe i alle fall.

Og pakke og fylle bilen tar ikke sånn veldig lang tid når det grunnleggende er gjort

Men bilen har fått takboks.
Og hundebur. Og vogna.
Dvs reisetrille.

Jeg har pakket alt jeg har ansvar for utenom reisemat, den lager jeg i morgen tidlig.

Jeg har ordnet med blomstene.

Det et egentlig nesten ingen ting mer jeg kan gjøre. Annet enn å gå ut med komposten. Men lillemor våknet så mulig mannen får ta det når han er tilbake fra butikken. Han skulle kjøpe inn litt søtt til turen. Samt battery eller noe sånn til seg selv. Og et par kg strandamør til en av foreldrene, trolig faren (siden mora for det første foretrekker en annen og for det andre kommer hit i august)

Samt hente ei jakke vi glemte i selskap og levere en genser vi har lånt av dem og glemt å leverer tilbake.

Stengt tatt rekker hun muligens sovne før han er tilbake. Så vi får se. Jeg skulle lufte hunden også og spise kveldsmat. Men å ikke ha tusen ting på lista jeg burde gjøre i dag... Det er uvant
Så jeg har da klart noe i alle fall.

Og pakke og fylle bilen tar ikke sånn veldig lang tid når det grunnleggende er gjort
Godt du er nesten ferdig, da..! :)

Om det holder, så [emoji106][emoji106]
Jeg vet ikke hvor mye som skal pakkes osv så [emoji28]
Klær til ham
Toalettsaker og medisiner
Mat og medisin til hunden, matskål etc
Datamaskiner, strøm, zenpad og ladere til det og mobil etc

Så det er jo ikke så mye. Og vi trenger ikke kjøre i grisotta. Men så snart etter frokost som mulig

Også reisemat og drikke og det vi har "inne i bilen", lydbøker og litt kjeks etc, men det har jeg full kontroll på.

Også bære ut i bilen en bag/koffert pr person, et par toalettmapper om han ikke får dem i sin bag, sekkene til ungene med leker, stelleveske lett tilgjengelig og hva ellers han pakker.

Det går nok greit. Bare jeg som ble litt sur når han i går sa at vi skulle pakke ut i bilen idag og idag ikke pakker selv.

Klær til ham
Toalettsaker og medisiner
Mat og medisin til hunden, matskål etc
Datamaskiner, strøm, zenpad og ladere til det og mobil etc

Så det er jo ikke så mye. Og vi trenger ikke kjøre i grisotta. Men så snart etter frokost som mulig

Også reisemat og drikke og det vi har "inne i bilen", lydbøker og litt kjeks etc, men det har jeg full kontroll på.

Også bære ut i bilen en bag/koffert pr person, et par toalettmapper om han ikke får dem i sin bag, sekkene til ungene med leker, stelleveske lett tilgjengelig og hva ellers han pakker.

Det går nok greit. Bare jeg som ble litt sur når han i går sa at vi skulle pakke ut i bilen idag og idag ikke pakker selv.

Hadde blitt sur jeg og, selv om det GÅR AN å gjøre i morgen [emoji28]

Ja. Veldig deilig. Vi pleier stresse til etter leggetid også blir det "resten i morgen" og med det senere avreise.
Kan dra til planlagt tid i morgen, mulig. [emoji14]

Det går helt klart an. Det er bare egentlig unødvendig. Menmen. Ferie blir det.
Heelt enig.. Jeg liker at alt er klart, sånn at det kun er å bare dra dagen etter.....

Han er kommet hjem nå, så da blir det vel. Jeg er i bursdagsselskap. Men mitt får han ikke gjort. For det har jeg gjort. Støvsuget bilen som han skulle også ;-)
Da håper jeg det andre var gjort når du kom hjem [emoji4]

Da håper jeg det andre var gjort når du kom hjem [emoji4]
Nope. Han har fortsatt ikke pakket.

Takboks og hundebur kunne han ikke ordne. For jeg hadde jo bilen med meg. Men det ordnet vi/han når ungene var i seng.

Endelig helg! Hva bringer denne helga da tro? TR eller positiv test?

I morgen skal sambo og jeg iallefall på fisketur :D

Back
Topp