Skravletråd JULI ❤

Ja. Det må det. Vi var litt i retning å droppe det siden svigermor fikk med seg kjølebagen vår med mør sist hun var her. Men vi kjøpte et par små kjølevæsker. En til flasker og en til maten på rusta. 29 kr for en så vi tåler å ha et par sånne. Enkle greier men med et fryseelement i så blir det et kjøligere miljø og det er jo greit.

De holder jo lenge[emoji1]

Hun var en periode på det nivå at tok jeg frem klær til henne var det feil for det var ikke den trusa hun skulle ha i dag!!!

Har bedret seg , men fikk for flere år siden ansvar for å finne klær selv

Hjelper nok litt når de må ordne seg selv[emoji2] og blir eldre...

Så flink jente da![emoji1][emoji122]
Absolutt! Lettleste bøker, men synes det er bra likevel. Hun brukte ca 5 timer (i strekk!) på første boken, så legger jo litt energi i det likevel.

Middag i dag: Samboer er opptatt med å skru sammen en sjenk. Så.. "lage dere mat selv".

Ehh.. Spaghetti med bønner og purre (og litt ost) til vesla, og havregrøt til meg [emoji23] Og et glass brus til hver. Inntas hver for oss. Hun til film, jeg til serier, mens samboer skal få styre selv med den sjenken [emoji14]
Herregud... Jeg er så glad for at han vanligvis lager maten i hus. [emoji23] Dette er sånn typisk meg-middag. [emoji23]

Mange hadde nok det.. De skjønte jeg var sint. De lurte på om samboer klarte å få meg med hit på mandag, for de var visst usikre på om jeg satt mine føtter der igjen.. Jeg har mulighet til å dra til Oslo, men tungvind reisevei. Fy søren så sint jeg ble. Det bare rant over...
Det skjønner jeg godt at det gjorde! Men meld dem til pasientombudet og de må endre på en del rutiner!

Aaahhhh

Mannen kommer ikke hjem til middag. Vet ikke når han kommet.
Det betyr at han blir ikke med i selskap.
Å gå i selskap med bølingen alene betyr at jeg håper noen andre hjelper de eldste å forsyne seg for jeg holder yngste.
Men greit nok. Vi drar hjem når jeg er for sliten ;-)

Men jeg kan ikke pakke bilen når takboksen ikke er på bilen. Og den får jeg ikke opp alene. Jeg får ikke tatt det baki heller, for hundeburet har han ikke festet enda. Og jeg glemte dessuten å støvsuge der da jeg holdt på ute så det må jeg ta da.
Gresset sier han jeg ikke skal klippe. Men... Hva skal jeg gjøre da? Og når kommer han, og når kommer vi oss avsted? Jeg har ikke lyst på denne ferien, men nå har jeg innstilt meg på det.
Håper han gjør mesteparten du skulle gjort da! Blir jo ekstra ille når du egentlig ikke ville ha den ferien!

Håper han gjør mesteparten du skulle gjort da! Blir jo ekstra ille når du egentlig ikke ville ha den ferien!
Han er kommet hjem nå, så da blir det vel. Jeg er i bursdagsselskap. Men mitt får han ikke gjort. For det har jeg gjort. Støvsuget bilen som han skulle også ;-)

Vel. Han støvsuger bagasjerommet som jeg glemte og ikke rakk da, nå som jeg er tilbake med bilen. Men han har ikke pakket enda og ser ikke behovet for å hente fra skapet før lillemor legger seg, det kan han ta i morgen..... Nei. Hans bag er stor. Den må inn tidlig

Vel. Han støvsuger bagasjerommet som jeg glemte og ikke rakk da, nå som jeg er tilbake med bilen. Men han har ikke pakket enda og ser ikke behovet for å hente fra skapet før lillemor legger seg, det kan han ta i morgen..... Nei. Hans bag er stor. Den må inn tidlig

Du får be ham bli ferdig, sånn at du slipper stresse med det. :S

Du får be ham bli ferdig, sånn at du slipper stresse med det. :S
Han har fått klar beskjed om hva jeg synes. Men nå legger jeg yngste på det rommet de klærene hans er som ikke er på spisebordet. (aka de som ikke er vasket denne uka.) det er vel bare tskjorter i den grad han skal ha mer enn den ene eller to som er oppe det gjelder da, undertøy er oppe. Skjortene henger i gangen hvor de har tørket. Bukse og shorts er oppe. Lite som mangler. Men hjelper ikke det om han skal ha det i den nederste bagen.

Han synes vi kan fylle bilen i morgen. Etter at han har pakket
Greit. Da får han stå opp
Ikke etter alle andre

Han har fått klar beskjed om hva jeg synes. Men nå legger jeg yngste på det rommet de klærene hans er som ikke er på spisebordet. (aka de som ikke er vasket denne uka.) det er vel bare tskjorter i den grad han skal ha mer enn den ene eller to som er oppe det gjelder da, undertøy er oppe. Skjortene henger i gangen hvor de har tørket. Bukse og shorts er oppe. Lite som mangler. Men hjelper ikke det om han skal ha det i den nederste bagen.

Ikke etter alle andre

Ehh.. Javel. Jeg hadde blitt småsur [emoji85]
Får be han komme seg opp klokka 5 i morgen tidlig da, så han er ferdigpakka. Så kan han begynne fylle bilen og.

Ikke etter alle andre
Fornyftig å pakke i bilen i morgem da synes jeg.
Å pakke for han kan da ikke ta lang tid ?

Back
Topp