Gøy med bestilling da!Pakker hentet
Ny brstilling sendt til boozt
Nå må jeg henge opp klær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy med bestilling da!Pakker hentet
Ny brstilling sendt til boozt
Nå må jeg henge opp klær![]()
Du er flink! Men pakker mannen selv da?Sånn. Brettene gjennomført og pakking påbegynt. Ungene først.
Jeg leser fra listen, de finner frem og pakker. Litt ansvar må de ta så de vet hva de har med seg
Jeg øver meg. Prøver meg på et nytt å bedre liv nemlig ;-)Haha.. Øvelse gjør mester..? [emoji85]
Hehe. Liker å være tidlig ute med det meste..
Snill du er som henter hanVært å hentet hken kengubarnet fra kompisen
Nå er det snart kvelden
KoseligDa har endelig mann og barn kommet hjem![]()
Spør mannen [emoji173]Uff. Lyst på mat.. Også er jeg såå sliten i beina så ikke lyst å reise meg...
Mannen må pakke selv ja. Jeg har laget en tentativ liste til ham også men han får ordne opp selv. Jeg kan fysisk pakke det om han leter frem. Jeg har ordnet sokker og boksere når jeg brettet klær. Men hva han skal ha av tskjorter og skjorter og gensre, bukser og shorts får han velge selv.Du er flink! Men pakker mannen selv da?
Godt detMannen må pakke selv ja. Jeg har laget en tentativ liste til ham også men han får ordne opp selv. Jeg kan fysisk pakke det om han leter frem. Jeg har ordnet sokker og boksere når jeg brettet klær. Men hva han skal ha av tskjorter og skjorter og gensre, bukser og shorts får han velge selv.
Alltid gøy detGøy med bestilling da!
Var mer for å få han hjemSnill du er som henter han![]()
Ja enig. Jeg elsker det [emoji85]Alltid gøy det
Hbertfall når vi må ta bort endel av det vi har
Flott det! Viktig å prøveJeg øver meg. Prøver meg på et nytt å bedre liv nemlig ;-)
Vel, to punkt.
Det ene er rutiner for husarbeid. Langt til mål. Men jobber med det.
Det andre er å ikke få disse dagene sa jeg og mannen stresser rundt og er på etterskudd med alt, for da er vi skarpe i tonen. Irritert på hverandre. Og jeg er strengere med ungene enn jeg liker.
Så for å unngå det må vi rett og slett være tidligere ute
Var det langt?Var mer for å få han hjem![]()
Hintet litt. Men måtte nok ordne selv. Ble litt havregrøt. Hjelper med mat.. Sliten dog... [emoji14]Spør mannen [emoji173]
Neida bare 5 min å gå men møtte ei venninne på veien sp snakket litt med henne ogsåVar det langt?
Har du neste str klart da?Ja enig. Jeg elsker det [emoji85]
Her må vi snart bort med 74 tror jeg.
Jeg skal ikke stå med ansvar for at han bare har med klær han ikke bruker, mangler den buksa som passer og den shortsen han bader iGodt det![]()
74 går til fretex herJa enig. Jeg elsker det [emoji85]
Her må vi snart bort med 74 tror jeg.
Veldig lite gøyFlott det! Viktig å prøve![]()
Jeg blir skikkelig sur når jeg stresser.. Ugøy..