Skravletråd JULI ❤

Haha.. Øvelse gjør mester..? [emoji85]
Hehe. Liker å være tidlig ute med det meste..
Jeg øver meg. Prøver meg på et nytt å bedre liv nemlig ;-)

Vel, to punkt.
Det ene er rutiner for husarbeid. Langt til mål. Men jobber med det.

Det andre er å ikke få disse dagene sa jeg og mannen stresser rundt og er på etterskudd med alt, for da er vi skarpe i tonen. Irritert på hverandre. Og jeg er strengere med ungene enn jeg liker.
Så for å unngå det må vi rett og slett være tidligere ute

Du er flink! Men pakker mannen selv da?
Mannen må pakke selv ja. Jeg har laget en tentativ liste til ham også men han får ordne opp selv. Jeg kan fysisk pakke det om han leter frem. Jeg har ordnet sokker og boksere når jeg brettet klær. Men hva han skal ha av tskjorter og skjorter og gensre, bukser og shorts får han velge selv.

Mannen må pakke selv ja. Jeg har laget en tentativ liste til ham også men han får ordne opp selv. Jeg kan fysisk pakke det om han leter frem. Jeg har ordnet sokker og boksere når jeg brettet klær. Men hva han skal ha av tskjorter og skjorter og gensre, bukser og shorts får han velge selv.
Godt det :)

Jeg øver meg. Prøver meg på et nytt å bedre liv nemlig ;-)

Vel, to punkt.
Det ene er rutiner for husarbeid. Langt til mål. Men jobber med det.

Det andre er å ikke få disse dagene sa jeg og mannen stresser rundt og er på etterskudd med alt, for da er vi skarpe i tonen. Irritert på hverandre. Og jeg er strengere med ungene enn jeg liker.
Så for å unngå det må vi rett og slett være tidligere ute
Flott det! Viktig å prøve :)

Jeg blir skikkelig sur når jeg stresser.. Ugøy..

Jeg skal ikke stå med ansvar for at han bare har med klær han ikke bruker, mangler den buksa som passer og den shortsen han bader i
Så da får han pakke selv
Han skal også pakke for hunden.

Flott det! Viktig å prøve :)

Jeg blir skikkelig sur når jeg stresser.. Ugøy..
Veldig lite gøy

Jeg er lite sjarmerende når jeg er stressa

Så er det ikke gøy at svigermor stort sett er her når jeg stresser? Hun kommer på ferie hit når ungene har bursdag. Og i forkant av selskap stresser jeg alltid med å bli klar.

Back
Topp