Oh den er kjipVeldig lite gøy
Jeg er lite sjarmerende når jeg er stressa
Så er det ikke gøy at svigermor stort sett er her når jeg stresser? Hun kommer på ferie hit når ungene har bursdag. Og i forkant av selskap stresser jeg alltid med å bli klar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh den er kjipVeldig lite gøy
Så er det ikke gøy at svigermor stort sett er her når jeg stresser? Hun kommer på ferie hit når ungene har bursdag. Og i forkant av selskap stresser jeg alltid med å bli klar.
Jeg har i alle fall detHar du neste str klart da?
Åh, det synes jeg han kunne fikset daHintet litt. Men måtte nok ordne selv. Ble litt havregrøt. Hjelper med mat.. Sliten dog... [emoji14]
Koselig det da.Neida bare 5 min å gå men møtte ei venninne på veien sp snakket litt med henne også
Glefser gjerne litt, jeg..Veldig lite gøy
Ja, endel. Hun bruker 74/80 nå. 74 begynner å bli litt kort, men hun er tynn, så 80 sitter ikke så godt helt enda.Har du neste str klart da?
Mettende i alle fall..!Åh, det synes jeg han kunne fikset daHavregrøt er godt da.
Hehe, nei det forstår jeg godt.Jeg skal ikke stå med ansvar for at han bare har med klær han ikke bruker, mangler den buksa som passer og den shortsen han bader i
Så da får han pakke selv
Han skal også pakke for hunden.
Skal dere bytte også?74 går til fretex her![]()
Ååh?Skjønner ikke når vi dkal få feiret kb i år jeg
Ja det er sant. Hjelper lenge og.Mettende i alle fall..!
Jeg ogsåGlefser gjerne litt, jeg..
Best å la stressa folk være i fred [emoji85][emoji85]
Gjør det. Heldigvis.Ja det er sant. Hjelper lenge og.
Ble dagen litt bedre?Gjør det. Heldigvis.
Tja, spesielt om hun er et ekstra stressmoment....Jeg også
Og da er det jo kjempegøy å ha svigermor rundt meg. Ikke sant?
Gammel og grå, litt stiv og litt skakk. Men egentlig ganske frisk for 14 år å være.Hehe, nei det forstår jeg godt.
Hvordan går det med hunden?
Det er en god alder. Ikke mange som blir så gamle.Gammel og grå, litt stiv og litt skakk. Men egentlig ganske frisk for 14 år å være.
Hun er over i 80 så jeg lurer ut 74 fortløpende ettersom jeg finner dem og legger i en pose som havner under vogna og droppes av når jeg går tur. I posene jeg tar frem med større klær er der alltid en viss blanding og noe er for smått og noe er gutteklær (klærene har vært via min nevø og min niese og kom gjerne tilbake fra begge i samme pose) små gutteklær går også til fretex. Jeg sparer på noe av det minste og noe av det fineste men det meste går til fretex.Skal dere bytte også?
He he neiJa, endel. Hun bruker 74/80 nå. 74 begynner å bli litt kort, men hun er tynn, så 80 sitter ikke så godt helt enda.
Kan man få for mye? [emoji23]