Skravletråd JULI ❤

Veldig lite gøy

Jeg er lite sjarmerende når jeg er stressa

Så er det ikke gøy at svigermor stort sett er her når jeg stresser? Hun kommer på ferie hit når ungene har bursdag. Og i forkant av selskap stresser jeg alltid med å bli klar.
Oh den er kjip

Har du neste str klart da?
Jeg har i alle fall det :-) Hun bruker allerede 80 og jeg har også en del 86 klart.

Hun arver jo klær over en lav sko så der er bare å finne de rette posene og vaske det.

Veldig lite gøy

Jeg er lite sjarmerende når jeg er stressa

Så er det ikke gøy at svigermor stort sett er her når jeg stresser? Hun kommer på ferie hit når ungene har bursdag. Og i forkant av selskap stresser jeg alltid med å bli klar.
Glefser gjerne litt, jeg..
Best å la stressa folk være i fred [emoji85][emoji85]

Jeg skal ikke stå med ansvar for at han bare har med klær han ikke bruker, mangler den buksa som passer og den shortsen han bader i
Så da får han pakke selv
Han skal også pakke for hunden.
Hehe, nei det forstår jeg godt.
Hvordan går det med hunden?

Skal dere bytte også?
Hun er over i 80 så jeg lurer ut 74 fortløpende ettersom jeg finner dem og legger i en pose som havner under vogna og droppes av når jeg går tur. I posene jeg tar frem med større klær er der alltid en viss blanding og noe er for smått og noe er gutteklær (klærene har vært via min nevø og min niese og kom gjerne tilbake fra begge i samme pose) små gutteklær går også til fretex. Jeg sparer på noe av det minste og noe av det fineste men det meste går til fretex.

Back
Topp