Skravletråd JULI ❤

Ja'a, kjenner lukten av kardemomme helt hit, så nå gleder jeg meg bare til de er ferdig stekte og sånt [emoji7]
Tanken på boller gjør meg blid [emoji3][emoji106]
Nå fikk jeg også lyst på boller..

Minner meg på tårnet jeg har på badet og. Gjesp....
Jeg har enda ikke tatt mitt. Bare hengt opp to maskiner til. Det ene var skjorter da.

Men nå er snart alt "til ferien" vasket, bare en buksevask som er nødvendig. Og gjerne en med bodyer om et par dager.

Tid for neste fase. Å pakke. :-) snart i alle fall

Nå fikk jeg også lyst på boller..
Termingruppen min på fb har snapchat, og det har vanket noe bakverk der i det siste.. Så, akuttlysten på boller meldte seg her i går.. Gleden blir virkelig stor når jeg endelig kan spise en :D

Jeg også, mannen er ikke så begeistret, så fint han ikke er hjemme :P
Haha, samme her. Vi begynte se sammen, men det endte med at jeg raidet gjennom serien alene. [emoji14]

Tror ikke jeg har sett alt enda heller... Det kom nemlig nytt av twd og izombie, også tror jeg at grimm ble litt bortprioritert inni der..

For tenk, NOEN ble bittelitt sur for at det var tom for tørrgjær i går (.. Det var selvsagt gubben sin feil, nemlig), sånn at denne noen ikke kunne lage seg boller.. [emoji85]

Sååå.. Gubben hadde kjøpt enkel pose med bollemix, og har nå eltet og bakt ut boller [emoji7]
Flink mann :-)

Haha, samme her. Vi begynte se sammen, men det endte med at jeg raidet gjennom serien alene. [emoji14]

Tror ikke jeg har sett alt enda heller... Det kom nemlig nytt av twd og izombie, også tror jeg at grimm ble litt bortprioritert inni der..
Eller så kan du se det på en annen måte, da har du noe å glede deg til :)

Du vet ar hun har gått veldig langt i dag?
Ja, skjønte det. Prøvde bla meg litt bak for å kikke. Men, høres ikke noe bra ut å si nei der heller [emoji85]

Back
Topp