Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
God kveld! 
Hva gjør dere?
Hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tid til å slo seg til ro også da jo14 dager
Veldig fornøyd! Men den ser mørkere ut i virkeligheten.Så fin
Det er samme sofa [emoji23] Bare dårlige bilder. Den var sykt fin i virkeligheten! Men mørkere enn bildene viser. Kan få se når vi får den i husJeg ville valgt den nederste om den passer i mølene dit den skal
Ikke mer tull heller?Ikke noe fortere enn vanlig akkurat.
Slapper av. Gruer meg til øyelege. Grugleder kanskje.God kveld!
Hva gjør dere?![]()
Sitter og slapper av i sofaen med et glass Cola Zero og ser på NetFlix.God kveld!
Hva gjør dere?![]()
Jeg syns den var kjempe fin, ikke så ulik vårDet er samme sofa [emoji23] Bare dårlige bilder. Den var sykt fin i virkeligheten! Men mørkere enn bildene viser. Kan få se når vi får den i hus![]()
Så koselig daFor tenk, NOEN ble bittelitt sur for at det var tom for tørrgjær i går (.. Det var selvsagt gubben sin feil, nemlig), sånn at denne noen ikke kunne lage seg boller.. [emoji85]
Sååå.. Gubben hadde kjøpt enkel pose med bollemix, og har nå eltet og bakt ut boller [emoji7]
Ser den. Er det for å få undersøkt ift problemene du har hatt, eller er det noe eget..?Slapper av. Gruer meg til øyelege. Grugleder kanskje.
Hva med deg?![]()
Det høres skikkelig kjekt ut. Hva ser du?Sitter og slapper av i sofaen med et glass Cola Zero og ser på NetFlix.
Du da?
Hvilken farge?Veldig fornøyd! Men den ser mørkere ut i virkeligheten.
Sitter i sofaen å surferGod kveld!
Hva gjør dere?![]()
Gleder meg veldig til den kommer i hus [emoji85]Jeg syns den var kjempe fin, ikke så ulik vår
Se GrimmDet høres skikkelig kjekt ut. Hva ser du?
Her spilles det litt![]()
Ja'a, kjenner lukten av kardemomme helt hit, så nå gleder jeg meg bare til de er ferdig stekte og sånt [emoji7]Så koselig da![]()
Surfer etter? [emoji41]Sitter i sofaen å surfer
Deilig daFor tenk, NOEN ble bittelitt sur for at det var tom for tørrgjær i går (.. Det var selvsagt gubben sin feil, nemlig), sånn at denne noen ikke kunne lage seg boller.. [emoji85]
Sååå.. Gubben hadde kjøpt enkel pose med bollemix, og har nå eltet og bakt ut boller [emoji7]
Det skjønner jeg godt, er så deilig med ny sofaGleder meg veldig til den kommer i hus [emoji85]