Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ååh, det er spennende! Liker den!Se Grimm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, det er spennende! Liker den!Se Grimm![]()
Ja, veldig. Blir litt blidere av tanken på boller [emoji3][emoji3]Deilig da![]()
Nå fikk jeg også lyst på boller..Ja'a, kjenner lukten av kardemomme helt hit, så nå gleder jeg meg bare til de er ferdig stekte og sånt [emoji7]
Tanken på boller gjør meg blid [emoji3][emoji106]
Jeg har enda ikke tatt mitt. Bare hengt opp to maskiner til. Det ene var skjorter da.Minner meg på tårnet jeg har på badet og. Gjesp....
Jeg også, mannen er ikke så begeistret, så fint han ikke er hjemmeÅåh, det er spennende! Liker den!
Gjør jo egentlig aldri det. Men litt mindre veldig tidlig nå da...Håper hun sover lenge og vel allikevel[emoji4]
Termingruppen min på fb har snapchat, og det har vanket noe bakverk der i det siste.. Så, akuttlysten på boller meldte seg her i går.. Gleden blir virkelig stor når jeg endelig kan spise enNå fikk jeg også lyst på boller..
Ikke mer. Like mye sånn ca. Ikke fritt for tull mao ;-)Ikke mer tull heller?![]()
Spent på hvordan det går i morgen. Også legen senere i uka. Nevro?Slapper av. Gruer meg til øyelege. Grugleder kanskje.
Hva med deg?![]()
Så er det store spørsmålet, orker jeg å dra i butikken....Termingruppen min på fb har snapchat, og det har vanket noe bakverk der i det siste.. Så, akuttlysten på boller meldte seg her i går.. Gleden blir virkelig stor når jeg endelig kan spise en![]()
Haha, samme her. Vi begynte se sammen, men det endte med at jeg raidet gjennom serien alene. [emoji14]Jeg også, mannen er ikke så begeistret, så fint han ikke er hjemme![]()
Flink mannFor tenk, NOEN ble bittelitt sur for at det var tom for tørrgjær i går (.. Det var selvsagt gubben sin feil, nemlig), sånn at denne noen ikke kunne lage seg boller.. [emoji85]
Sååå.. Gubben hadde kjøpt enkel pose med bollemix, og har nå eltet og bakt ut boller [emoji7]
Ja, det gjør du! [emoji16]Så er det store spørsmålet, orker jeg å dra i butikken....
Du vet ar hun har gått veldig langt i dag?Ja, det gjør du! [emoji16]
Jaa [emoji7]Flink mann![]()
Eller så kan du se det på en annen måte, da har du noe å glede deg tilHaha, samme her. Vi begynte se sammen, men det endte med at jeg raidet gjennom serien alene. [emoji14]
Tror ikke jeg har sett alt enda heller... Det kom nemlig nytt av twd og izombie, også tror jeg at grimm ble litt bortprioritert inni der..
Slo til kbSurfer etter? [emoji41]
Ja, skjønte det. Prøvde bla meg litt bak for å kikke. Men, høres ikke noe bra ut å si nei der heller [emoji85]Du vet ar hun har gått veldig langt i dag?
Jaja, må jo se alt på nytt igjen når jeg først starter. [emoji14]Eller så kan du se det på en annen måte, da har du noe å glede deg til![]()
Er ikke like sikker.Ja, det gjør du! [emoji16]