Skravletråd JULI ❤

Vi har verken smør, egg, bakepapir eller gjær. De tre første kunne jeg jukset meg unna på, men.. Uten gjær blir det dårlig med bolle-ish-ting. :(
Bittelitt furt..!

Så og si ferdig nå skal ihvertfall peke nesa hjemover, må bare innom en til kiwi for de hadde ikke tunfisk I olje her. Ja også kjøpe dolce gusto kapsler I charlottenberg
Er de kapslene billigere i Sverige enn Norge? Jeg tenkte ikke på å sjekke for ei uke siden...

Stiv i hele kroppen etter den turen i går
Ye ye går vel over

Kb har overnattingsbesøk, jeg vurderer å se på serie

Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Knøtte ble lagt i narkose og fikk satt inn venflon slik. Nå venter vi på at han nok en gang skal i narkose, år kirurgene har tid, for å legge inn CVK. Sånn permanent venflon.
Huff, men godt de fikk gjort det da, og sikkert lurt å få cvk.

Hva sier de ellers om sykdommen?

Last edited:
Vel har man ikke resepten så kam man ikke bare få ting å ja bestillingsvare også
Ingen spotek som har det liggende
Viktige ting kan bestilles først, og resept kan sendes med fax så burde ikke ta mye lengre tid da

Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Knøtte ble lagt i narkose og fikk satt inn venflon slik. Nå venter vi på at han nok en gang skal i narkose, år kirurgene har tid, for å legge inn CVK. Sånn permanent venflon.
Huff, så vondt å gjennomgå dette :( [emoji173] Klem til dere.

Back
Topp