Skravletråd JULI ❤

Uff da
Hvordan går det?
Klem

Hvordan går det med dere?
Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Knøtte ble lagt i narkose og fikk satt inn venflon slik. Nå venter vi på at han nok en gang skal i narkose, år kirurgene har tid, for å legge inn CVK. Sånn permanent venflon.

Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Knøtte ble lagt i narkose og fikk satt inn venflon slik. Nå venter vi på at han nok en gang skal i narkose, år kirurgene har tid, for å legge inn CVK. Sånn permanent venflon.
Klemme på.

Ikke lett for en liten kropp. Eller mammahjertet. Men legene er flinke og gjør så godt de kan.

Klemme på.

Ikke lett for en liten kropp. Eller mammahjertet. Men legene er flinke og gjør så godt de kan.
Ja de er supre her. Føler meg trygg og rolig her. Han hadde blodplatenivå på 8 i går. Så han har falt fra 86 til 8 fra mandag til søndag.. å det er krise.

Sender deg en klem [emoji173]️

Ja de er supre her. Føler meg trygg og rolig her. Han hadde blodplatenivå på 8 i går. Så han har falt fra 86 til 8 fra mandag til søndag.. å det er krise.
Det var litt krise ja
Blodoverføring da?

Klem ❤❤

Stor klem til dere alle

Snart.... Snart får jeg vel lyd fra mannen om at han drar hjemover og da setter jeg på middagen. Som et ganske enkel og derfor settes igang når han kjører et kvarter herfra. Suppen fra i går med litt mer nudler eller ris oppi. For litt lite rester. Og baguetter skal stekes i ovnene som tilbehør, av samme grunn.

Suppa laget mannen i går, kyllingsuppe med potet, gulrot og søtpotet og nudler i alle fall. Og krydder og trolig hønsebuljong. Deilig suppe. Og fint med så mye at det er en middag til :-)

Vi måtte klare oss uten i noen dager å det er kjipt så medisiner er det som pakkes først her
Da må det ha hvert noe ganske spesielt som ikke er veldig vanlig for det er veldig uvanlig at man ikke kan finne noe viktig samme dag

Gaaaah etter den celleprøven legen tok så har syklusen vært på bærtur..
Før var det i det minste 4 uker mellom hver gang...
Nå blir det bare kortere og kortere å så jeg som blir så dårlig

Så kjedelig[emoji13] her er det også på bærtur....kommer oftere og oftere[emoji849]

Back
Topp