Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da
Hvordan går det?
Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.Klem
Hvordan går det med dere?
Klemme på.Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Knøtte ble lagt i narkose og fikk satt inn venflon slik. Nå venter vi på at han nok en gang skal i narkose, år kirurgene har tid, for å legge inn CVK. Sånn permanent venflon.
Ja de er supre her. Føler meg trygg og rolig her. Han hadde blodplatenivå på 8 i går. Så han har falt fra 86 til 8 fra mandag til søndag.. å det er krise.Klemme på.
Ikke lett for en liten kropp. Eller mammahjertet. Men legene er flinke og gjør så godt de kan.
Sykehus skal ha det meste og en del livsviktigte medisiner har man plikt til å haDet kommer jo an pp hvilke medisiner. Ikke alt som er like lett å få tak i![]()
Sender deg en klem [emoji173]️Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Knøtte ble lagt i narkose og fikk satt inn venflon slik. Nå venter vi på at han nok en gang skal i narkose, år kirurgene har tid, for å legge inn CVK. Sånn permanent venflon.
Takk.. trenger alle klemmene jeg kan fåSender deg en klem [emoji173]️
Det var litt krise jaJa de er supre her. Føler meg trygg og rolig her. Han hadde blodplatenivå på 8 i går. Så han har falt fra 86 til 8 fra mandag til søndag.. å det er krise.
Klem ❤❤Etter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Men ikke alt man bare kan få på 123 , den situasjonen har vi stått i engangSykehus skal ha det meste og en del livsviktigte medisiner har man plikt til å ha
Oj det var mye han hadde faltJa de er supre her. Føler meg trygg og rolig her. Han hadde blodplatenivå på 8 i går. Så han har falt fra 86 til 8 fra mandag til søndag.. å det er krise.
Uff da, har hun blitt dårligere?Så ja.... Riksen igjen da......
Stor klem til dere alleEtter forholda, greit. Etter etter 2 dager med forsøk på å sette venflon på minsten ble vi sendt tilbake til Riksen.
Nei en del papir arbeid og slike ting men i krise fins det en ofte en løsning ihvertfall [emoji4]Men ikke alt man bare kan få på 123 , den situasjonen har vi stått i engang![]()
Vi måtte klare oss uten i noen dager å det er kjipt så medisiner er det som pakkes først herNei en del papir arbeid og slike ting men i krise fins det en ofte en løsning ihvertfall [emoji4]
Da må det ha hvert noe ganske spesielt som ikke er veldig vanlig for det er veldig uvanlig at man ikke kan finne noe viktig samme dagVi måtte klare oss uten i noen dager å det er kjipt så medisiner er det som pakkes først her
Gaaaah etter den celleprøven legen tok så har syklusen vært på bærtur..
Før var det i det minste 4 uker mellom hver gang...
Nå blir det bare kortere og kortere å så jeg som blir så dårlig
Kjipt altsåSå kjedelig[emoji13] her er det også på bærtur....kommer oftere og oftere[emoji849]