Kos deg [emoji4]Sol og sommer hos meg i dag! Da blir det være-ute-og-ordne-Hagen-dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg [emoji4]Sol og sommer hos meg i dag! Da blir det være-ute-og-ordne-Hagen-dag![]()
Lommebok, nøkler og mobil. Men medisin er greit å ha. Også greit å ikke måtte på butikk sånn asap der man kommer frem. Og når man reiser utenlands. Ting som er vanskelig å få tak i eller dyrere der.Lommebok, nøkler og mobil, alt annet ordner seg [emoji4]
Sier jeg som skal til biltema idag og kjøpe ting for å bruke i Egypt [emoji23][emoji23][emoji23]
Var det den som også kunne være litt hard? Vet det er en hvor mange klipper ut underlag og limer inni uansett viktig å være ordentlig sikret. Jeg måtte til innkjøp av nye forankringsseler til britax two way som vi har u egyptBesafe combi isofix
Mannen fikk ikke støttefoten til å stå helt bra og jeg sjekket, bare godkjent på sidene. Idiotisk, jeg tror at ved å sette bilsetet så langt bak som det går så ville støttefoten stått bra også, den kom litt i konflikt med håndbrekk-boksen når det sto i fremste posisjon. Jaja.
Vi har britax maxway 9-25 kg og hun er 10,5 så det går det. Litt brattere, i forhold til å sove. Men det får gå.
Nå har jeg henne som en dronning i besafen, men mellomste i bagasjerommet, (har jo seter der også) men der må vi ha hund og kofferter
Herlig.Sol og sommer hos meg i dag! Da blir det være-ute-og-ordne-Hagen-dag![]()
Så lenge man reiser I Norge så er medisiner enkelt å få tak i men ja skulle hun til utlandet og ikke Østlandet hadde medisiner hvert høyt opp på lista litt ut ifra hvor man reiser, jeg tar jo med meg nesespray herifra samt bleier fra Egypt.Lommebok, nøkler og mobil. Men medisin er greit å ha. Også greit å ikke måtte på butikk sånn asap der man kommer frem. Og når man reiser utenlands. Ting som er vanskelig å få tak i eller dyrere der.
Maxway synes jeg ikke er problematisk. Den er "mere stol" enn two way og sånn. Men den er brattere i forhold til soving. Besafen kan legges litt i sovestilling så hodet ikke detter fremVar det den som også kunne være litt hard? Vet det er en hvor mange klipper ut underlag og limer inni uansett viktig å være ordentlig sikret. Jeg måtte til innkjøp av nye forankringsseler til britax two way som vi har u egypt
Enkelt joda. Delvis.Så lenge man reiser I Norge så er medisiner enkelt å få tak i men ja skulle hun til utlandet og ikke Østlandet hadde medisiner hvert høyt opp på lista litt ut ifra hvor man reiser, jeg tar jo med meg nesespray herifra samt bleier fra Egypt.
God turGalskapen lenge leve skulle bare høre om de i Kongsvinger hadde fått passet til snuppa og det hadde de så ble bestemt road trip på 2 min
Jeg er avhengig av lister. Det er sånn jeg tenker.
Side to på arket er ikke full da.
Og jeg skriver ganske detaljert derav lang liste.
Ble ikke ferdig før hun gikk lei, men fortsetter bare neste gang vi er der.
Stor jente ja. Halvannet år.
I like måte. Så tvilsomt det blir noe her inne. Skal være med storesøster og da blir det jo veldig sosialt på kveldene![]()
Ja det er bedre. 3 uker er kortHer endte det med 3 uker mellom nå, likte bedre 30-35 dagers syklus kjenner jeg
Ja det er litt å kjøre. Vi kjører fra Oslo.Stavanger området. Enda en time ca fra Stavanger da, men. Ser frem til 4 timers kjøring først. Også venting. Og kjøring. Fremme rundt 1 tia da plutselig [emoji23]
Takk. Snart klare da![]()
God morgen. 5 timers søvn. Hurra [emoji23]
Først en legetime nå da 0830. Håper det stemmer med tiden.
Så rydde hus og pakke siste rest. Altså klær og sånt jeg vaska i går og hang opp i går. Med håp om tørt til i dag [emoji23]
Fikk mld at båten er forsinka så går ikke før 2130 nå da. Vi blir veldig sene gitt ned... Så den var litt lei da.
Ha en fin dag. Kommer sikkert litt innom innimellom slaga i dag. Men så blir det nok pause på ei uke. Uvant [emoji23]
Jeg lastet ned en app jeg, den kunne jeg arkivere. Så huke av etterhvert som det pakkes.Pakkeliste på mobilen kunne vært lurt, for det er små endringer fra år til år egentlig... Men jeg liker å lage den, det er slik jeg tenker. Ser for meg hva vi skal gjøre og hva som trengs
God morgen
Mandag og siste uken på jobb for mannen.
Hva er planene i dag?
Vi skal på biblioteket, mellomste kom til nivå 10 og eldste er straks på 20 så det skal hentes premier. Og vi skal låne lydbøker og evt andre bøker til ferien.
Først få orden i baksetet, for å bytte bilstol på lille var ikke så enkelt. Den neste vi hadde tenkt er ikke godkjent for midten (selv om vi har tre seter med isofix) pg de to beltestolene er for brede oppe til å stå ved siden av hverandre. Trolig må hun rett i maxway, den kan nemlig stå i midten. Sånn for i dag kan jeg sette en av ungene på tredje seterad men logisk nok kan ingen sitte der på ferie. Hunden tar halve bagasjerommet, vi kan ikke la en unge ta andre halvparten, vi skal faktisk ha med oss klær også....
Mannen styrte i går, jeg skal se hva jeg får til i dag noe jeg har spist frokost. Muligens jeg baksetet et tungt sete frem fra bakerst i boden og vasket trekket forgjeves. Menmen.
God morgen![]()
Ja, man blir gjerne ganske slått ut. Godt det har godt fint daJa. Mamma kan absolutt ikke huske det. Lillesøster har hatt det og hu var jo skikkelig syk. Skulle tro man visste det da ja [emoji33]
Henvist til revmatalog i Haugesund nå da. Blodprøvene fra sist var fine. Hadde visst hatt kyssesyke uten å vite det da [emoji33]