Skravletråd JULI ❤

Sol og sommer hos meg i dag! Da blir det være-ute-og-ordne-Hagen-dag :):)
Så herlig. Regn og atter regn her. Men reiser til DK. Søstra mi sier der er det sol [emoji1][emoji1]

God morgen. 5 timers søvn. Hurra [emoji23]
Først en legetime nå da 0830. Håper det stemmer med tiden.
Så rydde hus og pakke siste rest. Altså klær og sånt jeg vaska i går og hang opp i går. Med håp om tørt til i dag [emoji23]

Fikk mld at båten er forsinka så går ikke før 2130 nå da. Vi blir veldig sene gitt ned... Så den var litt lei da.

Ha en fin dag. Kommer sikkert litt innom innimellom slaga i dag. Men så blir det nok pause på ei uke. Uvant [emoji23]
Hvor drar dere fra?

God tur [emoji16]

Gaaaah etter den celleprøven legen tok så har syklusen vært på bærtur..
Før var det i det minste 4 uker mellom hver gang...
Nå blir det bare kortere og kortere å så jeg som blir så dårlig
Æsj så kjedelig.

Jeg har hormonspiral, men har blødning hver mmd likevel. De siste mnd har den kommet på dag 30. Så jeg håpet også at den skulle gjøre det denne gangen, for da var jeg ferdig til vi skulle på ferie... Hvem er det som fortsatt sitter og venter på blødning, ei uke for sent?? [emoji13][emoji23]
Så den kommer garantert dagen vi drar på feire [emoji23]

Jeg ser i historikken på appen at jeg har vært over både 40 og 50 dager før, så er sikkert en sånn periode igjen etter å ha vært stabilt en stund.

Oi hvilket bilsete er ikke godkjent for å være i midten?

Vi skal bare selge gamle senga til snuppa (endelig fått inn bud) og forhåpentligvis kjøpe en madrass til senga hun har nå [emoji4]
Besafe combi isofix

Mannen fikk ikke støttefoten til å stå helt bra og jeg sjekket, bare godkjent på sidene. Idiotisk, jeg tror at ved å sette bilsetet så langt bak som det går så ville støttefoten stått bra også, den kom litt i konflikt med håndbrekk-boksen når det sto i fremste posisjon. Jaja.

Vi har britax maxway 9-25 kg og hun er 10,5 så det går det. Litt brattere, i forhold til å sove. Men det får gå.

Nå har jeg henne som en dronning i besafen, men mellomste i bagasjerommet, (har jo seter der også) men der må vi ha hund og kofferter

Æsj så kjedelig.

Jeg har hormonspiral, men har blødning hver mmd likevel. De siste mnd har den kommet på dag 30. Så jeg håpet også at den skulle gjøre det denne gangen, for da var jeg ferdig til vi skulle på ferie... Hvem er det som fortsatt sitter og venter på blødning, ei uke for sent?? [emoji13][emoji23]
Så den kommer garantert dagen vi drar på feire [emoji23]

Jeg ser i historikken på appen at jeg har vært over både 40 og 50 dager før, så er sikkert en sånn periode igjen etter å ha vært stabilt en stund.
Her endte det med 3 uker mellom nå, likte bedre 30-35 dagers syklus kjenner jeg

Foten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]
a7f87580cf9d500b948bbca6a726c256.jpg

Snille mannen[emoji7]
God bedring til foten!

Jepp.... Samboer har pakkelista si fra sist liggende på mobilen [emoji23]

Huff, jeg hater alt som må gjøres i forkant av ferie [emoji13]
Pakkeliste på mobilen kunne vært lurt, for det er små endringer fra år til år egentlig... Men jeg liker å lage den, det er slik jeg tenker. Ser for meg hva vi skal gjøre og hva som trengs

Snille mannen[emoji7]
God bedring til foten!
Blir nok bra når jeg føder [emoji106]
Isjiasnerve i klem. Ene foten tåler ikke bevegelse uten at den slutter å virke, den andre får strålinger tidvis. [emoji14]

Vel. Bøker og lydbøker lånt
Lapp for neitakk til reklame er hentet
Oppbevaring av posten er bestilt.

Jeg sorterer ut klesvask som skal tas før vi drar og finner litt mer enn jeg hadde tenkt... Vel. Det er nå enda mange dager så det går bra å snike inn et par maskiner mer.

Bare samle sammen fra alle steder (ungene har egen kurv på rommene sine etc) og jobbe meg gjennom en etter en, med den lyse og undertøy sist, sånn onsdag eller torsdag.
Torsdag/fredag til pakking. Omslag en handletur, evt tar vi den i morgen.
Avhengig av omstokking i bilen først så vi får se hvordan hun sitter i maxway eller om vi må kjøpe noe annet enten til henne eller en smalere beltestol til en av de andre.

Jeg har hvertfall det. Samme med vannkopper. Hatt begge uten å vite det. Blodprøver som har vist det leeeenge etterpå.
Så kjekt da, vel ihvertfall om man er bevisst på hygiene generelt så man ikke smitter mange rundt enn

Har man husket alt nå da mon tro...det meste får vi evt kjøpt . Medsin viktig og med!
Lommebok, nøkler og mobil, alt annet ordner seg [emoji4]

Sier jeg som skal til biltema idag og kjøpe ting for å bruke i Egypt [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp