>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så herlig. Regn og atter regn her. Men reiser til DK. Søstra mi sier der er det sol [emoji1][emoji1]Sol og sommer hos meg i dag! Da blir det være-ute-og-ordne-Hagen-dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig. Regn og atter regn her. Men reiser til DK. Søstra mi sier der er det sol [emoji1][emoji1]Sol og sommer hos meg i dag! Da blir det være-ute-og-ordne-Hagen-dag![]()
Så deiligSol og sommer hos meg i dag! Da blir det være-ute-og-ordne-Hagen-dag![]()
Jepp.... Samboer har pakkelista si fra sist liggende på mobilen [emoji23]Det er også en liste, ja...
Hvor drar dere fra?God morgen. 5 timers søvn. Hurra [emoji23]
Først en legetime nå da 0830. Håper det stemmer med tiden.
Så rydde hus og pakke siste rest. Altså klær og sånt jeg vaska i går og hang opp i går. Med håp om tørt til i dag [emoji23]
Fikk mld at båten er forsinka så går ikke før 2130 nå da. Vi blir veldig sene gitt ned... Så den var litt lei da.
Ha en fin dag. Kommer sikkert litt innom innimellom slaga i dag. Men så blir det nok pause på ei uke. Uvant [emoji23]
Æsj så kjedelig.Gaaaah etter den celleprøven legen tok så har syklusen vært på bærtur..
Før var det i det minste 4 uker mellom hver gang...
Nå blir det bare kortere og kortere å så jeg som blir så dårlig
Besafe combi isofixOi hvilket bilsete er ikke godkjent for å være i midten?
Vi skal bare selge gamle senga til snuppa (endelig fått inn bud) og forhåpentligvis kjøpe en madrass til senga hun har nå [emoji4]
Her endte det med 3 uker mellom nå, likte bedre 30-35 dagers syklus kjenner jegÆsj så kjedelig.
Jeg har hormonspiral, men har blødning hver mmd likevel. De siste mnd har den kommet på dag 30. Så jeg håpet også at den skulle gjøre det denne gangen, for da var jeg ferdig til vi skulle på ferie... Hvem er det som fortsatt sitter og venter på blødning, ei uke for sent?? [emoji13][emoji23]
Så den kommer garantert dagen vi drar på feire [emoji23]
Jeg ser i historikken på appen at jeg har vært over både 40 og 50 dager før, så er sikkert en sånn periode igjen etter å ha vært stabilt en stund.
Stavanger området. Enda en time ca fra Stavanger da, men. Ser frem til 4 timers kjøring først. Også venting. Og kjøring. Fremme rundt 1 tia da plutselig [emoji23]Hvor drar dere fra?
God tur [emoji16]
Jeg kunne godt tenkt de til meg selv de gule der [emoji23][emoji7]
Foten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]![]()
Første løpeturen siden tirsdag.
Det var deilig![]()
Pakkeliste på mobilen kunne vært lurt, for det er små endringer fra år til år egentlig... Men jeg liker å lage den, det er slik jeg tenker. Ser for meg hva vi skal gjøre og hva som trengsJepp.... Samboer har pakkelista si fra sist liggende på mobilen [emoji23]
Huff, jeg hater alt som må gjøres i forkant av ferie [emoji13]
Jupp og heldigvis pga nye senga til snuppa så blir det ihvertfall plass [emoji4]
Blir nok bra når jeg føder [emoji106]Snille mannen[emoji7]
God bedring til foten!
Så kjekt da, vel ihvertfall om man er bevisst på hygiene generelt så man ikke smitter mange rundt ennJeg har hvertfall det. Samme med vannkopper. Hatt begge uten å vite det. Blodprøver som har vist det leeeenge etterpå.
Det gjør jeg også men reiser dere alle 4?Ikke så ille mye mer å gjøre altså. Men liker p reise fra ryddig hus [emoji23]
Lommebok, nøkler og mobil, alt annet ordner seg [emoji4]Har man husket alt nå da mon tro...det meste får vi evt kjøpt . Medsin viktig og med!