Husker den tiden godt
4 år siden her at vi bare ventet
Klem til deg[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker den tiden godt
4 år siden her at vi bare ventet
Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Hun har termin veldig nærme den datoen
Uff så trist...Svigerfar har fått kreft med spredning, og det er ikke mer å gjøre[emoji20] så da venter vi da..
Takk for klem[emoji173]️
Denne må jeg dele med dere. Den beste jeg har:
Lille Gunnar til pappaen sin: Prøv å gjett hva jeg forestiller nå. Gunnar smattet med leppene og gapte, smattet, smattet og gapte osv... - Nei, det aner jeg ikke gutten min! - Å, det er jo hundremeter hekk for damer, sett undenifra!
Huff så trist å høre, føler veldig med dere nå og vet hvor forferdelig det er å se noen gå bort pga kreft [emoji173]️
Å hjelpes, her er det noe jeg ikke har fått med meg.
Din far, elle svigerfar?
Har ikke dere fått nok nå?
Stor klem
Tror ene katten er mett nå, gitt. Sovet i noen timer... Sånn. Etter å ha slaktet en fugl inne på rommet vårt.. Var fjær overalt gitt.
Samboer fikk ordne. Jeg er for feit til å bøye meg.. Tok vekk det verste, men fremdeles dun over hele rommet..
Hvordan går det? Lege!! Ikke bare pga at det er plagsomt. Men pga hva det kan skyldesJa tror vi skal ringe imorgen, for det tar seg opp og nå er hendene så ille at jeg sliter med å gjøre noe. Tok en Zyrtec for å se om det hjelper.
Det er et ganske skremmende tegn altså. Sånn svangerskapsforgiftning tenker jeg. Så mye vann på en gang.Fant ut jeg hadde lagt på meg 3kg i bare vann siden i går. (skal sies, veide meg i går NETTOPP stått opp. Og etter å ha gått litt i dag.. Men det er altså snakk om en del vann..)
Men det er din vimse-jm.Jeg var til jordmor i dag. Blodtrykket er fint. Ingen proteiner i urin..
Hun reagerte ingenting på at vekta hennes sa 4kg mer enn veiingen min i går.. Hun skrev bare opp de kg jeg veide meg hjemme, og sa "jaja, sånt kan variere fra dag til dag pga vann og sånt".
Så.. Er nok ikke noe annet enn at jeg er vannete.
Lov å håpeSkal visst være fullmåne på søndag [emoji23][emoji56]
Hva er status?Antar jeg er punktert igjen ila natta [emoji28] er nok mer forskjellen på morgen/ettermiddag/kveld dette..
Men skal se i morgen. [emoji106]
Kjære vene som det plaskregner ute. Bråker så mye at jeg våknet. Så da ligger man her da å hører på regnet og får ikke sove igjen.
Klem herfra også. MassevisSvigerfar har fått kreft med spredning, og det er ikke mer å gjøre[emoji20] så da venter vi da..
Takk for klem[emoji173]️
Uff så trist...Kreft er forferdelige greier. Klem ♡
Da sto endelig minste opp. Så da har jeg endelig noe lag :d
Klem herfra også. Massevis
Skulle da bare mangleTakk, så søte dere er[emoji173]️