Skravletråd JULI ❤

Tror ene katten er mett nå, gitt. Sovet i noen timer... Sånn. Etter å ha slaktet en fugl inne på rommet vårt.. Var fjær overalt gitt.
Samboer fikk ordne. Jeg er for feit til å bøye meg.. Tok vekk det verste, men fremdeles dun over hele rommet..
Ja du får nok ikke gjort mye vil jeg tro nå [emoji23]
Greit katta er mett da [emoji6]

Du får høre på legevakten ila helgen eller noe.. Går ikke an å ha det sånn...
Ja tror vi skal ringe imorgen, for det tar seg opp og nå er hendene så ille at jeg sliter med å gjøre noe. Tok en Zyrtec for å se om det hjelper.

Så flott at du prøver.
Har du prøvd å lage hjemmelagde fiskepinner?
Ta laks eller/og torskebiter å vend de i egg og mel med noe godt krydder. Stek kjapt i panna og så sett de ti minutter i ovnen. Kjempedigg, og man kan kamuflere fiskesmaken med krydder i melblandingen.
Føler jeg har prøvd alt mulig [emoji28]
Også prøver jeg jo alt nytt, om det står ved meg. Som f.eks da mamma hadde ordnet blåskjell som en av tapasrettene da vi spiste der. Eller da vi fikk sjømattallerken til lunsj på et seminar engang..
Kan ikke si jeg ikke liker uten å smake, så.. Smaker hver gang. [emoji14]

Men det er på en måte ikke noe gøy å lage det til, når man ikke vet om jeg spiser det.. Altså. For samboers del, som lager maten i hus. [emoji14]
Han SKULLE jo f.eks en gang lage fiskesuppe til seg og L, også kunne jeg få smake og evt bare spise brød om jeg ikke taklet det... Men det har enda ikke skjedd, et halvår etter [emoji14]

Men kan jo hende fiskepinner ville vært noe.. Må i så fall være en fisk som smaker lite, da.

Elsker det jeg med grønnsaker
Det er bra [emoji28]
Jeg likte ikke laks heller, før inntil.. To år siden tror jeg. Da klarte jeg plutselig spise laks.

Tror ene katten er mett nå, gitt. Sovet i noen timer... Sånn. Etter å ha slaktet en fugl inne på rommet vårt.. Var fjær overalt gitt.
Samboer fikk ordne. Jeg er for feit til å bøye meg.. Tok vekk det verste, men fremdeles dun over hele rommet..
Haha. Katter altså. Jeg har fått servert ekorn og øyenstikkere...

Flink gutt
Svogeren min ble begravet på min 30 års dag, var en rar byrsdag gitt
Min søster har termin nære dagen hun døde, hun vil absolutt ikke føde den dagen.
Tror det er vanlig at vi helst unngår sånne dager til de som ikke er rundt oss lengre

Ja du får nok ikke gjort mye vil jeg tro nå [emoji23]
Greit katta er mett da [emoji6]
Vel. Jeg vasket gulv og styra før middag. Føler meg fremdeles helt elendig etter det.. Så mye vann i kroppen, det VERKER når jeg står...
Og kjennes godt om jeg setter meg på kne. De blir litt sånn.. Sprengt. Så.. Å sitte på kne og plukke fjær og diverse? Det får noen andre ta, gitt.

Ja tror vi skal ringe imorgen, for det tar seg opp og nå er hendene så ille at jeg sliter med å gjøre noe. Tok en Zyrtec for å se om det hjelper.
Såpass ille, ja :(
Hvis det ikke hjelper, så.. Er det vel legevakt nå også.

Vel. Jeg vasket gulv og styra før middag. Føler meg fremdeles helt elendig etter det.. Så mye vann i kroppen, det VERKER når jeg står...
Og kjennes godt om jeg setter meg på kne. De blir litt sånn.. Sprengt. Så.. Å sitte på kne og plukke fjær og diverse? Det får noen andre ta, gitt.
Jupp og overraskende hvor mye fjær en fugl har altså [emoji23] slapp heller av du

Haha. Katter altså. Jeg har fått servert ekorn og øyenstikkere...
Mamma fikk en periode halve ekorn på dørmatta. [emoji28]
Men mine katter.. Vel. Det er bare han ene som egentlig gidder jakte noe særlig, og ta med seg.. Men, de spiser det SELV i alle fall. Forsåvidt greit. Mindre å plukke opp.. Heslig når du må samle tarmer og sånt fra gulvet..

Jupp og overraskende hvor mye fjær en fugl har altså [emoji23] slapp heller av du
Ja, nå så. Har gjort min del av husarbeid for noen dager nå.. [emoji23] Blir å kjennes i morgen dette.

Mamma fikk en periode halve ekorn på dørmatta. [emoji28]
Men mine katter.. Vel. Det er bare han ene som egentlig gidder jakte noe særlig, og ta med seg.. Men, de spiser det SELV i alle fall. Forsåvidt greit. Mindre å plukke opp.. Heslig når du må samle tarmer og sånt fra gulvet..
Ja enig! Æsj. Mamma har en som fanger, og en som spiser [emoji14]

Back
Topp