Ikke i bruk
Forumet er livet
Det er veldig lov ja..Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Hun har termin veldig nærme den datoen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig lov ja..Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Smart med to fluer i en smekk. God bedring til mannen din.Var helt fantastisk.
Med hvitløk, chili, ingefær og koriander.
Mannen er forkjølet og ville ha noe med det, og jeg ville ha blåskjell
Også laks som er så godt da.Vel. Jeg spiser gjerne rømme med laks på. Ikke laks med rømme...[emoji85]
Men alt annet sjømat gir en brekningsrefleks. Samme hvis jeg har laksen for lenge i munnen. Fantastisk plagsomt, skulle ønske jeg synes det var skikkelig digg....
Han høres litt bedre ut nåSmart med to fluer i en smekk. God bedring til mannen din.
Trodde ikke jeg heller men vi betalte 11.000 for oss, søkte om billetter for familien min på 3 og da ville det blitt 23.000 [emoji54]Jøsses. Flaks da. Men dem kan vel ikle bare doble prisen sånn plutselig?
Når reiser dere?
Dertil strides de lærdeOgså laks som er så godt da.Dertil
Lagde fiskepakke på grillen her forrige uke. Kanskje du skulle prøvd det? Hadde potet i skivet, gulrotbiter og blomkål o en foliepakke sammen med små biter av laks og torsk. Krydder etter smak og en dæsj smør. Enkelt og godt![]()
Også laks som er så godt da.
Lagde fiskepakke på grillen her forrige uke. Kanskje du skulle prøvd det? Hadde potet i skivet, gulrotbiter og blomkål o en foliepakke sammen med små biter av laks og torsk. Krydder etter smak og en dæsj smør. Enkelt og godt![]()
Jupp litt anderledes enn førHar den?
Ikke min..
Laks er nydeligDet er som regel det vi har laget her. [emoji14] fiskepakker med laks, purre, gulrot og potet gjerne. Og smør.
Eneste jeg spiser av ren fisk/sjømat [emoji14]
Meeed masse rømme på. Er egentlig bare glad jeg har funnet NOE fisk jeg klarer å spise.. [emoji85]
Det er nok sant det. Og nå er vel laks den fisken det smaker mest fisk av.Dertil strides de lærde [emoji14]
Er som sushi og fotball, enten liker du det, eller ikke
Ja det syns jeg, selv jeg håpte å ikke føde på min mors bursdag (2.10) heldigvis ventet lillegutt 6 dager.Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Så flott at du prøver.Det er som regel det vi har laget her. [emoji14] fiskepakker med laks, purre, gulrot og potet gjerne. Og smør.
Eneste jeg spiser av ren fisk/sjømat [emoji14]
Meeed masse rømme på. Er egentlig bare glad jeg har funnet NOE fisk jeg klarer å spise.. [emoji85]
Det er fult mulig, er egenlig veldig glad i fisk jeg og har ikke noe imot fiskesmaken, så lenge det ikke er laks eller ørretDet er nok sant det. Og nå er vel laks den fisken det smaker mest fisk av.
Jupp og all girls beach [emoji16]Ja jeg skjønner. Du får ta pauser med venner [emoji2]
Og som Øystein Sunde sa i 1984 i sangen Mestekokken, "og alt som går ned, kommer like fort opp"Det.. Går i alle fall ned
Med rømmen.
Elsker det jeg med grønnsakerDet.. Går i alle fall ned
Med rømmen.
Flink guttJa det syns jeg, selv jeg håpte å ikke føde på min mors bursdag (2.10) heldigvis ventet lillegutt 6 dager.