Skravletråd JULI ❤

Vel. Jeg spiser gjerne rømme med laks på. Ikke laks med rømme...[emoji85]
Men alt annet sjømat gir en brekningsrefleks. Samme hvis jeg har laksen for lenge i munnen. Fantastisk plagsomt, skulle ønske jeg synes det var skikkelig digg....
Også laks som er så godt da.
Lagde fiskepakke på grillen her forrige uke. Kanskje du skulle prøvd det? Hadde potet i skivet, gulrotbiter og blomkål o en foliepakke sammen med små biter av laks og torsk. Krydder etter smak og en dæsj smør. Enkelt og godt :)

Også laks som er så godt da.Dertil
Lagde fiskepakke på grillen her forrige uke. Kanskje du skulle prøvd det? Hadde potet i skivet, gulrotbiter og blomkål o en foliepakke sammen med små biter av laks og torsk. Krydder etter smak og en dæsj smør. Enkelt og godt :)
Dertil strides de lærde :P
Er som sushi og fotball, enten liker du det, eller ikke

Også laks som er så godt da.

Det er som regel det vi har laget her. [emoji14] fiskepakker med laks, purre, gulrot og potet gjerne. Og smør.
Eneste jeg spiser av ren fisk/sjømat [emoji14]
Meeed masse rømme på. Er egentlig bare glad jeg har funnet NOE fisk jeg klarer å spise.. [emoji85]

Det er som regel det vi har laget her. [emoji14] fiskepakker med laks, purre, gulrot og potet gjerne. Og smør.
Meeed masse rømme på. Er egentlig bare glad jeg har funnet NOE fisk jeg klarer å spise.. [emoji85]
Laks er nydelig

Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Hun har termin veldig nærme den datoen
Ja det syns jeg, selv jeg håpte å ikke føde på min mors bursdag (2.10) heldigvis ventet lillegutt 6 dager.

Så flott at du prøver.
Har du prøvd å lage hjemmelagde fiskepinner?
Ta laks eller/og torskebiter å vend de i egg og mel med noe godt krydder. Stek kjapt i panna og så sett de ti minutter i ovnen. Kjempedigg, og man kan kamuflere fiskesmaken med krydder i melblandingen.

Tror ene katten er mett nå, gitt. Sovet i noen timer... Sånn. Etter å ha slaktet en fugl inne på rommet vårt.. Var fjær overalt gitt.
Samboer fikk ordne. Jeg er for feit til å bøye meg.. Tok vekk det verste, men fremdeles dun over hele rommet..

Back
Topp