Skravletråd JULI ❤

Svigerfar har fått kreft med spredning, og det er ikke mer å gjøre[emoji20] så da venter vi da..
Takk for klem[emoji173]️
Uff så trist... :( Kreft er forferdelige greier. Klem ♡

Denne må jeg dele med dere. Den beste jeg har:

Lille Gunnar til pappaen sin: Prøv å gjett hva jeg forestiller nå. Gunnar smattet med leppene og gapte, smattet, smattet og gapte osv... - Nei, det aner jeg ikke gutten min! - Å, det er jo hundremeter hekk for damer, sett undenifra!

Haha[emoji23] festlig!

Tror ene katten er mett nå, gitt. Sovet i noen timer... Sånn. Etter å ha slaktet en fugl inne på rommet vårt.. Var fjær overalt gitt.
Samboer fikk ordne. Jeg er for feit til å bøye meg.. Tok vekk det verste, men fremdeles dun over hele rommet..

Haha[emoji23] da er nok katten fornøyd ja[emoji13]

Ja tror vi skal ringe imorgen, for det tar seg opp og nå er hendene så ille at jeg sliter med å gjøre noe. Tok en Zyrtec for å se om det hjelper.
Hvordan går det? Lege!! Ikke bare pga at det er plagsomt. Men pga hva det kan skyldes

Fant ut jeg hadde lagt på meg 3kg i bare vann siden i går. (skal sies, veide meg i går NETTOPP stått opp. Og etter å ha gått litt i dag.. Men det er altså snakk om en del vann..)
Det er et ganske skremmende tegn altså. Sånn svangerskapsforgiftning tenker jeg. Så mye vann på en gang.

Jeg var til jordmor i dag. Blodtrykket er fint. Ingen proteiner i urin..
Hun reagerte ingenting på at vekta hennes sa 4kg mer enn veiingen min i går.. Hun skrev bare opp de kg jeg veide meg hjemme, og sa "jaja, sånt kan variere fra dag til dag pga vann og sånt".
Så.. Er nok ikke noe annet enn at jeg er vannete.
Men det er din vimse-jm.

Forsåvidt fint at blodtrykk og protein er bra da, men altså. Så mye vann på kort tid er ikke normalt.

Svigerfar har fått kreft med spredning, og det er ikke mer å gjøre[emoji20] så da venter vi da..
Takk for klem[emoji173]️
Klem herfra også. Massevis

Back
Topp