Ja, det er lov å håpe på [emoji171] Noen dager vil man jo gjerne ha uberørt.Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Hun har termin veldig nærme den datoen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er lov å håpe på [emoji171] Noen dager vil man jo gjerne ha uberørt.Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Må det, vanskelig å avlyse... Men de andre kan i allefall handle uten meg. Kanskje er jeg på riksen. Vet ikke. Lov å håpe.Du får se an formen kanskje
Ja sa jo det jo [emoji23] Men jeg rødmaHw he måtte snike da![]()
Mhm kjenner det jaJa, det er lov å håpe på [emoji171] Noen dager vil man jo gjerne ha uberørt.
He he du altsåJa sa jo det jo [emoji23] Men jeg rødma
Ja lov å håpe at du snart får litt hjelpMå det, vanskelig å avlyse... Men de andre kan i allefall handle uten meg. Kanskje er jeg på riksen. Vet ikke. Lov å håpe.
Ha ha ha fen var braDenne må jeg dele med dere. Den beste jeg har:
Lille Gunnar til pappaen sin: Prøv å gjett hva jeg forestiller nå. Gunnar smattet med leppene og gapte, smattet, smattet og gapte osv... - Nei, det aner jeg ikke gutten min! - Å, det er jo hundremeter hekk for damer, sett undenifra!
Skjønner deg godt, hadde følt på det selv. Be ho knipe.Mhm kjenner det ja
[emoji85][emoji85]He he du altså
Jeg ler av den hver gang [emoji23] Morsom å imitere også.Ha ha ha fen var bra
Må det jaSkjønner deg godt, hadde følt på det selv. Be ho knipe.
Ikke min heller.Har den?
Ikke min..
Det SER delikat ut i alle fall. Det skal det ha. [emoji14]Simpelt hend elsker blåskjell.
Og ikke så galt når det ser bra ut også [emoji14]
![]()
Liker ikke blåskjell?Det SER delikat ut i alle fall. Det skal det ha. [emoji14]
Under føttene også, ja.. Høres IKKE bra ut [emoji33]Jeg vet ikke, håper det er tilfeldig. Men nå har det begynt under føttene også, så tror jeg må sjekke hvordan nyrene og leveren mottar medisinene jeg tar.
Selvsagt er det lov..! Ikke så mye man kan gjøre med det, annet enn å håpe.. Men, forståelig at du ønsker at hun føder en annen dag..!Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Å da hadde vi blitt irritert, skjedd en gang før men lite beløp da [emoji4]Lurt det, da.![]()
Kjekt dere fikk det til fine priser egentlig. Da føler man at man har gjort en god deal. Teit om du hadde bestilt, også ble det halvparten av prisen 10 min etterpå, f.eks.. [emoji14]
Denne må jeg dele med dere. Den beste jeg har:
Lille Gunnar til pappaen sin: Prøv å gjett hva jeg forestiller nå. Gunnar smattet med leppene og gapte, smattet, smattet og gapte osv... - Nei, det aner jeg ikke gutten min! - Å, det er jo hundremeter hekk for damer, sett undenifra!
Ikke spesielt fan av noe sjømat egentlig.. Laks er det eneste jeg til nød spiser "rent", resten er mer type.. Fiskepinner med 3% fisk... [emoji85] Prøvd alt mulig, fra blåskjell, til krabber, hval, blekksprut, fisk.. Men nei.Liker ikke blåskjell?