Skravletråd JULI ❤

Skjønner. Et litt annet liv med andre ord. Håper dere finner ut av det Spyro [emoji8]
Ja. Ett veldig annerledes liv enn meg. Men jeg prøver som regel å være med på det meste for å være den kule storesøstra. Men DK tur uten unger til storesøster med bestevenninna til minste... Jevnaldra kusiner med 8 dagers mellomrom... Den er vond gitt. Får meg ikke helt til det. Også er jeg alltid litt etterklok også når det gjelder slikt.... For har lyst å være spontan liksom... :(

Super tidenes verste følelse.
Lillesøster spør om jeg vil være med til DK. Overnatte hos storesøster med unger på camping. Lillesøster ser for seg musikk, shopping, drikking og røyking i bil hele turen.

Jeg spør i dag etter å ha sagt gjerne... Om unga er med på turen kan jeg betale Kr.Sand turen over til Hirtshals. Men null røyking i bil da selvsagt. Og mindre tull. Mer gøy med Fårup sommerland...

Hu ringer gråtende.... Var ikke det hu ville... Tidenes dårligste følelse. Hu ville ha søstertid de lux. Og jeg prøver å forklare at jeg sa aldri det absolutt ble. Men jeg får fryktelig dårlig samvittighet ovenfor ungene som er stuck på hjemplassen.

Så nå sitter vi vel hver vår plass og gråter da [emoji22]

Uff den er lei[emoji20]
Uansett hva man gjør så blir noen skuffet...

Hun HØRTE den jo vettu [emoji14]
Men var bare ei flue, så hun fikk til slutt bare beskjed om å ignorere den og SOVE. Jeg holdt på å bli gal av henne i kveld, så...

Ja da funker jo ikke det[emoji23]
Håper hun tok til fornuft og sovnet fint[emoji2]

Ja. Ett veldig annerledes liv enn meg. Men jeg prøver som regel å være med på det meste for å være den kule storesøstra. Men DK tur uten unger til storesøster med bestevenninna til minste... Jevnaldra kusiner med 8 dagers mellomrom... Den er vond gitt. Får meg ikke helt til det. Også er jeg alltid litt etterklok også når det gjelder slikt.... For har lyst å være spontan liksom... :(
Jeg forstår deg godt. Og tror nok lillesøster hadde fått en bra tur og, om hun var innstilt på det da. Og når det i tillegg er barn dit dere skal, ja da hadde det nok føltes mest riktig med barna for meg og.

Jeg forstår deg godt. Og tror nok lillesøster hadde fått en bra tur og, om hun var innstilt på det da. Og når det i tillegg er barn dit dere skal, ja da hadde det nok føltes mest riktig med barna for meg og.
Ja er liksom det. Men vi får nå se nå da. :)

Back
Topp