Skravletråd JULI ❤

Denne må jeg dele med dere. Den beste jeg har:

Lille Gunnar til pappaen sin: Prøv å gjett hva jeg forestiller nå. Gunnar smattet med leppene og gapte, smattet, smattet og gapte osv... - Nei, det aner jeg ikke gutten min! - Å, det er jo hundremeter hekk for damer, sett undenifra!

Lille Gunnar til pappaen sin: Prøv å gjett hva jeg forestiller nå. Gunnar smattet med leppene og gapte, smattet, smattet og gapte osv... - Nei, det aner jeg ikke gutten min! - Å, det er jo hundremeter hekk for damer, sett undenifra!
Ha ha ha fen var bra

Simpelt hend elsker blåskjell.
Og ikke så galt når det ser bra ut også [emoji14]
451a6a6da30758c70658524d623c3874.jpg
Det SER delikat ut i alle fall. Det skal det ha. [emoji14]

Jeg vet ikke, håper det er tilfeldig. Men nå har det begynt under føttene også, så tror jeg må sjekke hvordan nyrene og leveren mottar medisinene jeg tar.
Under føttene også, ja.. Høres IKKE bra ut [emoji33]

Er det lov å håpe at min svigerinne ikke føder på pappas dødsdag
Hun har termin veldig nærme den datoen
Selvsagt er det lov..! Ikke så mye man kan gjøre med det, annet enn å håpe.. Men, forståelig at du ønsker at hun føder en annen dag..!

Lurt det, da. :)
Kjekt dere fikk det til fine priser egentlig. Da føler man at man har gjort en god deal. Teit om du hadde bestilt, også ble det halvparten av prisen 10 min etterpå, f.eks.. [emoji14]
Å da hadde vi blitt irritert, skjedd en gang før men lite beløp da [emoji4]

... Flagremus [emoji28]

Liker ikke blåskjell?
Ikke spesielt fan av noe sjømat egentlig.. Laks er det eneste jeg til nød spiser "rent", resten er mer type.. Fiskepinner med 3% fisk... [emoji85] Prøvd alt mulig, fra blåskjell, til krabber, hval, blekksprut, fisk.. Men nei.

Men det SER veldig bra ut!! Ser veldig fristende ut egentlig.

Back
Topp