Skravletråd JULI ❤

Hatt en god dag i dag jeg ja. Kjenner jeg er fryktelig trøtt nå da. Sikkert blitt drøyt sent siste dagene [emoji23]

Prøve sove litt da gjerne? Uff får så vondt av deg [emoji8]
Så godt at du har hatt en god dag! :) Kanskje du skal legge deg? Ja blitt litt sent. Sovet lite også? Jeg prøver å slappe av i allefall :)

Sånn. Hei jenter. God kveld og sånt! Jeg sitter her med litt kveldsmat, og snart veldig velfortjent sjokolade og pepsimax..!

Hei :) Vært så fin den kan være, men er i dårlig form om dagen.

Hva med deg?
Kjedelig å være i dårlig form enda.. :/
Får du litt sånn.. Noen dager av og noen dager på..?

Jeg er litt furten i dag enda, pga avslag på stillingen jeg har vikariert for.. ><
Så. Nå synes jeg at sjokolade er på sin plass.

Så godt at du har hatt en god dag! :) Kanskje du skal legge deg? Ja blitt litt sent. Sovet lite også? Jeg prøver å slappe av i allefall :)
Snart tenker jeg, men er herlig å ikke stresse seg i hel med å skrive her. Ble sent i natt også. Og opp tidlig. Måtte til byen til en avtale. Så måtte jo stå opp tidlig. Og så kom sola. Så måtte barbere bein også. Så kunne jeg gå i kjole da :) Nydelig ute. Så blitt litt lite søvn. Men i morgen tenker jeg å sove lengre.

Godt å få slappe litt av da :) Bare det hjelper [emoji8]

Hva skal tatoveres?
Har 2 roser på den ene armen, en for hver av de eldste.
Nå skal Ulrik få sin..

Fikk infeksjon første gang (ikke noe galt tatovereren gjorde), og syns det var vondt både å ta den første samt å friske opp fargen etter infeksjonen...

Men kan liksom ikke gå rundt med bare blomster til de eldste

Har 2 roser på den ene armen, en for hver av de eldste.
Nå skal Ulrik få sin..

Fikk infeksjon første gang (ikke noe galt tatovereren gjorde), og syns det var vondt både å ta den første samt å friske opp fargen etter infeksjonen...

Men kan liksom ikke gå rundt med bare blomster til de eldste

Åh det skjønner jeg.
Tok på vrista og fikk infeksjon i den. Å tatovere over der var grusomt vondt.
Men når jeg tok på andre vrista gikk det veldig fint igjen. Men delte det opp i 2 omganger den da. For å prøve å forhindre ny infeksjon. Var så utsatt plass for det så.

Er de store rosene? Går nok så fint skal du se.

Åh det skjønner jeg.
Tok på vrista og fikk infeksjon i den. Å tatovere over der var grusomt vondt.
Men når jeg tok på andre vrista gikk det veldig fint igjen. Men delte det opp i 2 omganger den da. For å prøve å forhindre ny infeksjon. Var så utsatt plass for det så.

Er de store rosene? Går nok så fint skal du se.
Den er slik nå..
-P7jlXxget2FQW_o93MnCsZFLFDGpn2dma5aht4IGCIwEkV3Ur2JCRMbt8rzqt_ZmyewitJI-HcmToJ_xZn00HGC_YHzwzgzcbj8Cw29vh_zTbR833NcTNGEDchWfQB1UIzKAlQBEiYxXvyKN_fLcNoouKxb9pqJJswsLZsP0wsVbEqr1BYakIrhef2r8xXjuSAYdh_A9TcXvK0sLpd0frDLjJAlgGbun1wTHRQWSt_qHKnK1t8V20Phhqz2WJ374UxEVi4jTsKKMj2jKxv-UGfKa2R5XwD9EBCTjbGULreS1aT8ZamWW2QDLxaQ3ZTIeA824nmtCnoHW5etdOSplMIT3A8Sd47Llu0LOrWu4yz6ejEeUhgdKbWXzFfiJag5S33ZKlh_G4MNlJhhXePf2JnZrjbipfRhFs-DE40d0YK7pegfV1q1aty06juKAdH1TQ3ILoPwTggeqbPgaLijG13K1firUj9aQOpsx6zn4MQwzlptrBgqcLPnC9ZEXRhzWBNFPLlmlhbyttdk-WW6AvFHIuTwIHvD3kgltlYCFluOrxOAyU2zO55DYSh_h_A_fIpSFkm5dnVwegycI4sbBd3zN-4Ft_AdlQ_GVvgLJm8s7xsZYUc054JD2OJ3CttL-WQDqF-xNX9h0XA9qBpPU9RS2HU2pJGsREUDmZM5y0IuD6464W-JsW79UnxWs9V-j75XJArdQBtvheB08zerWTHy=w1600-h770-l75-ft

Når minste på 6.5 år fikk gamle tlf til eldste. Ringte til farmora si og ordna at de ble med hu hjem etter jobben hennes. Hahahaha ! [emoji56][emoji56][emoji23] Blir en roligere dag her ja. Skal se serier på tv og spise middag i sofaen [emoji7]
Sånn søtt da [emoji7] og greit med en roligere dag [emoji4]

Back
Topp