Har det jaHar du hatt en fin dag?[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det jaHar du hatt en fin dag?[emoji1]
Hei! Hvordan har din dag vært?Hei jenter![]()
Så godt at du har hatt en god dag!Hatt en god dag i dag jeg ja. Kjenner jeg er fryktelig trøtt nå da. Sikkert blitt drøyt sent siste dagene [emoji23]
Prøve sove litt da gjerne? Uff får så vondt av deg [emoji8]
HeiHei! Hvordan har din dag vært?
Kjedelig å være i dårlig form enda.. :/HeiVært så fin den kan være, men er i dårlig form om dagen.
Hva med deg?
Snart tenker jeg, men er herlig å ikke stresse seg i hel med å skrive her. Ble sent i natt også. Og opp tidlig. Måtte til byen til en avtale. Så måtte jo stå opp tidlig. Og så kom sola. Så måtte barbere bein også. Så kunne jeg gå i kjole daSå godt at du har hatt en god dag!Kanskje du skal legge deg? Ja blitt litt sent. Sovet lite også? Jeg prøver å slappe av i allefall
![]()
Pepsi max og litt chips her [emoji7][emoji56][emoji56]Sånn. Hei jenter. God kveld og sånt! Jeg sitter her med litt kveldsmat, og snart veldig velfortjent sjokolade og pepsimax..!
Ostepop. Sjokolade. Max. Yep. Helt ok.Pepsi max og litt chips her [emoji7][emoji56][emoji56]
Kos deg med det du. Skål !
Lov [emoji8]Ostepop. Sjokolade. Max. Yep. Helt ok.
Åh?Gruer meg litt til i morgen.
Skal tilbake til tatovereren...
Hva skal tatoveres?Gruer meg litt til i morgen.
Skal tilbake til tatovereren...
Helt lov i dag.Lov [emoji8]
Har 2 roser på den ene armen, en for hver av de eldste.Hva skal tatoveres?
Har 2 roser på den ene armen, en for hver av de eldste.
Nå skal Ulrik få sin..
Fikk infeksjon første gang (ikke noe galt tatovereren gjorde), og syns det var vondt både å ta den første samt å friske opp fargen etter infeksjonen...
Men kan liksom ikke gå rundt med bare blomster til de eldste
Den er slik nå..Åh det skjønner jeg.
Tok på vrista og fikk infeksjon i den. Å tatovere over der var grusomt vondt.
Men når jeg tok på andre vrista gikk det veldig fint igjen. Men delte det opp i 2 omganger den da. For å prøve å forhindre ny infeksjon. Var så utsatt plass for det så.
Er de store rosene? Går nok så fint skal du se.
Sånn søtt da [emoji7] og greit med en roligere dag [emoji4]Når minste på 6.5 år fikk gamle tlf til eldste. Ringte til farmora si og ordna at de ble med hu hjem etter jobben hennes. Hahahaha ! [emoji56][emoji56][emoji23] Blir en roligere dag her ja. Skal se serier på tv og spise middag i sofaen [emoji7]
Får ikke se bildet. Heller ikke når jeg trykker meg innDen er slik nå..
![]()
Dette var nydelig. Og har fremdeles skravla. Men i normalt tempo og med gode pauser. Bytur og masse besøk rundtom utenom. HerligSånn søtt da [emoji7] og greit med en roligere dag [emoji4]