Vært tidlig denne uka, godt etter mye sene kvelder nesten hver dag i juniSå deilig å få ham tidlig hjem[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært tidlig denne uka, godt etter mye sene kvelder nesten hver dag i juniSå deilig å få ham tidlig hjem[emoji7]
1, 2, 3, 4, 7, 8, 10...
Lille U øver seg på å telle mens han peker på bilder i en bok![]()
![]()
Det ble seks burgere til middag. Det fikk mannen demontert..
Ikke lirking. De er tint nok til at han klarte å skjære![]()
Straks hente to barn hjemGud det var digg med noen timer alene [emoji1]
Hehe, merkelig med det![]()
Nydelig var detDet er så deilig![emoji1][emoji1]
Takk! En liten pause akkurat nå, så da sniker jeg meg inn her en tur![]()
Hei [emoji8]Hei jenter![]()
I dag... Hvile
Ja også mye som skjer for min den
God kveld[emoji4] måtte svikte dere i går, formen kom å tok meg helt[emoji29] men så utrolig flinke dere var[emoji106][emoji2] supert altså.
Har dere hatt en fin dag da?
God kveld
Det gjorde jeg virkelig [emoji7][emoji23]
Gratulerer [emoji171] Håper du slipper billig unna. Slitsomt det der..
Senga er beste medisin også![]()
Ja, det var veldig deiligDeilig at vi klarte detTatt en ufrivillig rolig dag med to trøtte små i dag
Ysj. Det er tøft når det står påTakk[emoji171] det er det altså, hadde glemt det var så jævlig[emoji85] og var i tillegg verre sist[emoji29]
Bra dag? Helt ferdig jeg [emoji171] Så vondt i hodetHei [emoji8]
Hatt en god dag i dag jeg ja. Kjenner jeg er fryktelig trøtt nå da. Sikkert blitt drøyt sent siste dagene [emoji23]Bra dag? Helt ferdig jeg [emoji171] Så vondt i hodet![]()
Tipper jeg blir så rastløs at det blir litt vel mye treningJeg synes det høres fantastisk ut jeg[emoji23][emoji1] tenk så deilig med masse Musemor-tid!