Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei i dag har jeg friGood day![emoji1] på jobb??
Ja det tror jeg på. Hadde ikke sjans å være innom i går jeg. Litt kjedelig å gå glipp av så mye livIgår kokte det her![emoji1] kjempe gøy!
Blei det 10.000 i går?
Hei og hopp damer! Her skinner sola og kaffen er klar! Så nå skal jeg ta en kaffekopp på verandaen![]()
Venter hos tannlegen [emoji85]
JaaSå deilig med sol[emoji1]
Jobb her..
Flere enn meg som er spent på tallene til
Tamara?
Ja, også litt andre prioriteringer evt [emoji14]Ser at det er en roligere dag her inne i dag [emoji14] slet seg helt ut i går kanskje![]()
I alle dager...ingen forvarsel?Jeg ble litt lei meg, egentlig.
Fikk mail i stad om at stillingen var besatt, nå i stad. Den.. "min" stilling. Jobbet der som vikar i to år nå, og de hadde alle sagt at de ønsket meg der videre. Så, jeg håpte i alle fall på et lite vink før mailen og evt en slags.. avslutning der.. :/
Nei, men regnet jo ikke akkurat med det gikk veien ettersom jeg ikke hørte noe.I alle dager...ingen forvarsel?
Huff!
Ganske kjipt å få den beskjeden nå!Nei, men regnet jo ikke akkurat med det gikk veien ettersom jeg ikke hørte noe.
Men hadde jo innerst inne et håp, på at de bare var trege pga ferietider osv.
Ikke vits i å søke nå. Er sykemeldt akkurat nå uansett, og skal ut i permisjon om ei uke.Ganske kjipt å få den beskjeden nå!
Men om du var litt forberedt er jo det bra.
Ute etter ny jobb nå da?
Celleprøva gikk raskt gittVar så hyggelig også atte ! Hu før meg kom ikke. Så jeg fikk komme rett inn. Nå McD for en liten cheeseburger
Så ferja hjem.
![]()
Unga blir glade når jeg kommer hjem da.
Til eldste og til minste bamsen fra Gru. Helst like dyre var de også gitt![]()
![]()
God morgen.![]()
Stepappa har bursdag i dag, så.. Skal bortover dit en tur straks![]()
Dattera kom NETTOPP ut av dusjen, så.. Da er vi snaaart klare.
Ja er detFeeerie ja [emoji23]
Jamen, godt å kunne skjemme bort unga litt.
Høres gøy utKoser oss på tusenfryd vi