Skravletråd JULI ❤

Håper Tamara sine tall er enig. Ifølge stat gikk det.
Etter mitt vett har vi skravla over 10 000. Fra 0000 til 0000. Elller 01 med de over 500 )

Hadde tatt sin tid å lese gjennom iallefall :p
Uff ja [emoji23]

Straks klar for avgang her nå. Gynekolog med meg. Celleprøve. Unger går til oldemor imens :)

Ble selvsagt superfint vær nå da! Så det var jo typisk når jeg må reise til byen. Håper det blir slik i morgen og stranda da heller :)

Hei og hopp damer! Her skinner sola og kaffen er klar! Så nå skal jeg ta en kaffekopp på verandaen :):)

Uff ja [emoji23]

Straks klar for avgang her nå. Gynekolog med meg. Celleprøve. Unger går til oldemor imens :)

Ble selvsagt superfint vær nå da! Så det var jo typisk når jeg må reise til byen. Håper det blir slik i morgen og stranda da heller :)
Lykke til :):)

Uff ja [emoji23]

Lykke til hos gynekologen. Håper dere får kose dere med fint vær resten av uka også :)

Uff ja [emoji23]

Okei lykke til. Her er konisering i august . Gleder meg ikke , men alt er nå helst greit :) her også er nydelig vær . Ingen store sprell . Fyller bassenget

Back
Topp