>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Etter mitt vett har vi skravla over 10 000. Fra 0000 til 0000. Elller 01 med de over 500 )Håper Tamara sine tall er enig. Ifølge stat gikk det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter mitt vett har vi skravla over 10 000. Fra 0000 til 0000. Elller 01 med de over 500 )Håper Tamara sine tall er enig. Ifølge stat gikk det.
JaBlei det 10.000 i går?
God morgen
God morgen[emoji173]️
God morgen![]()
God morgen. Alle som en. Hadde jeg også gjort RonjaR [emoji23]God morgen skravlehøner[emoji1]
Hoppet over 1300 innlegg jeg![emoji85]
Hadde tatt sin tid å lese gjennom iallefallGod morgen. Alle som en. Hadde jeg også gjort RonjaR [emoji23]
Uff ja [emoji23]Hadde tatt sin tid å lese gjennom iallefall![]()
Lykke tilUff ja [emoji23]
Straks klar for avgang her nå. Gynekolog med meg. Celleprøve. Unger går til oldemor imens
Ble selvsagt superfint vær nå da! Så det var jo typisk når jeg må reise til byen. Håper det blir slik i morgen og stranda da heller![]()
Så braJa10181 landa vi på når kl var 2354 staten
![]()
Gikk det ikke i går med deres tall gidder jeg faktisk ikke mer [emoji23]
God morgen skravlehøner[emoji1]
Hoppet over 1300 innlegg jeg![emoji85]
God morgen
God morgen![]()
Goood morgen flotte damer!God morgen![]()
God morgen. Kaffe på verandaen hørtes herlig utHei og hopp damer! Her skinner sola og kaffen er klar! Så nå skal jeg ta en kaffekopp på verandaen![]()
Lykke til hos gynekologen. Håper dere får kose dere med fint vær resten av uka ogsåUff ja [emoji23]
Straks klar for avgang her nå. Gynekolog med meg. Celleprøve. Unger går til oldemor imens
Ble selvsagt superfint vær nå da! Så det var jo typisk når jeg må reise til byen. Håper det blir slik i morgen og stranda da heller![]()
Lykke til!Venter hos tannlegen [emoji85]
Okei lykke til. Her er konisering i august . Gleder meg ikke , men alt er nå helst greitUff ja [emoji23]
Absolutt innafor detGod morgen. Kaffe på verandaen hørtes herlig ut![]()
Lykke tilVenter hos tannlegen [emoji85]
Spennende og se om det gikk igjennomJa10181 landa vi på når kl var 2354 staten
Gikk det ikke i går med deres tall gidder jeg faktisk ikke mer [emoji23]
Lykke tilVenter hos tannlegen [emoji85]
Det er jeg også spent påNår tror dere vi får vite svaret på om vi klarte utfordringen i går?![]()