Takk. Det gikk heldigvis braLykke til!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Det gikk heldigvis braLykke til!![]()
Lykke til
Takk og takkLykke til![]()
TakkLykke til![]()
Lykke til !Venter hos tannlegen [emoji85]
Så herlig ! [emoji1] Kos deg [emoji1]Hei og hopp damer! Her skinner sola og kaffen er klar! Så nå skal jeg ta en kaffekopp på verandaen![]()
Tusen takkLykke til hos gynekologen. Håper dere får kose dere med fint vær resten av uka også![]()
Tusen takk. Ikke så gøy nei. Men nødvendigOkei lykke til. Her er konisering i august . Gleder meg ikke , men alt er nå helst greither også er nydelig vær . Ingen store sprell . Fyller bassenget
Det skal gå gjennom ! [emoji1] Har jeg bestemt [emoji23][emoji23][emoji23] Håper hvertfallSpennende og se om det gikk igjennom![]()
Veldig [emoji33][emoji23][emoji1][emoji123]Flere enn meg som er spent på tallene til
Tamara?
Kan nesten ikke venteDet er jeg også spent på![]()
Det var braTakk og takkjeg overlevde
![]()
Okei vært bra sidenTusen takk. Ikke så gøy nei. Men nødvendigHar gjort konisering for 10 år siden da
Kos dere med bassengvær [emoji1]
Takk!Så herlig ! [emoji1] Kos deg [emoji1]
Hehe, jeg også!Det skal gå gjennom ! [emoji1] Har jeg bestemt [emoji23][emoji23][emoji23] Håper hvertfall
Ja vært bra til nå hvertfall. Håper på det beste i dag også. Var bra for noen år sidenOkei vært bra siden?
Og fortsatt ingen svar [emoji54]Veldig [emoji33][emoji23][emoji1][emoji123]
Hvordan var det 01-01, har du oversikt på det?Etter mitt vett har vi skravla over 10 000. Fra 0000 til 0000. Elller 01 med de over 500 )
Det er jeg også spent på![]()
Tamara har vel egentlig ferie så hun må få lov å ha litt andre planer på morgenkvisten...Når tror dere vi får vite svaret på om vi klarte utfordringen i går?![]()