Hørtes bra ut!Er det bestebare klipp og kur i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes bra ut!Er det bestebare klipp og kur i dag.
Var i alle fall den beskjeden jeg fikk sist, da posten hadde ødelagt en dabradio jeg bestilte..Åh? Så dumt da![]()
Håper det går..!Føler nå det da![]()
Nei sant. Jeg mente at her er det KUN overtaling som skal til. Han har ikke noe fysisk grunn til å si nei, liksom.Kan ikke overtale han. Sist ende med 1 år inn og ut av sykehuset for å sjekke svulster som oppsto etter inngrepet. ( no som tæret på han)
Så har akseptert det
Vet posten kan være litt vriene. Men om man pakker det dårlig ja. Da får vel de skylda selv. Men de aller fleste behandler pakker fint altså. Ikke tro annet. Men noen er nok sløve...Var i alle fall den beskjeden jeg fikk sist, da posten hadde ødelagt en dabradio jeg bestilte..
Sendte jo mail til netonnet også da, uansett. Fordi de burde jo også ha pakket den bedre inni der..
Hadde vært gøyImponert! Det kan gå!
Ikke verst/)4213 av 10000
Sakte men sikkert...4213 av 10000
Sender deg styrke for å holde utTrøtt.
Denne dagen har på en måte vært lang.
Natta for kort og morgenen tidlig og en unge ekstra som egentlig var helt greit men litt sånn begrensende på min plan om at lille skulle sove når han dro, siden det ble to timer senere enn planlagt.
Klokka er bare to. Mannen kommer tidelig hjem, 1445 eller 1515 betyr her litt over tre eller halv fire. Kanskje om en time.
Nå var den pakken EKSEPSJONELT dårlig behandlet altså. Maskin eller person, det så ikke bra ut...Vet posten kan være litt vriene. Men om man pakker det dårlig ja. Da får vel de skylda selv. Men de aller fleste behandler pakker fint altså. Ikke tro annet. Men noen er nok sløve...
Mvh ekspostbud [emoji56][emoji56]
Ja var det her i allefall [emoji23]Oi, så stille det ble omtrent på hele forumet nå [emoji14] Mattid kanskje?![]()
Går oppover. Gleder meg til vi er halvveis..4213 av 10000
Går radig når vi holder på sånn her [emoji14]Røe jo takk![]()
Fikk lille sovet noe?Trøtt.
Denne dagen har på en måte vært lang.
Natta for kort og morgenen tidlig og en unge ekstra som egentlig var helt greit men litt sånn begrensende på min plan om at lille skulle sove når han dro, siden det ble to timer senere enn planlagt.
Klokka er bare to. Mannen kommer tidelig hjem, 1445 eller 1515 betyr her litt over tre eller halv fire. Kanskje om en time.
I dag blir det.. Vel, spise vaffelen min først..Jaja damer.. hva er dagens middag?![]()
Vanskelig å legge om det blir mer?Ja hun trenger detmen blir maks 1t
Ohh, det hørtes veldig innafor ut! NamI dag blir det.. Vel, spise vaffelen min først..
Såå skal gubbeluren lage.. Purre og hvitløkssuppe med kylling. Sa han.
Ja absolutt. Jeg savner det veldig om dagen!Det tror jeg også! Kjekt med det sosiale ved jobben syns jeg![]()