Skravletråd JULI ❤

Åh? Så dumt da :(
Var i alle fall den beskjeden jeg fikk sist, da posten hadde ødelagt en dabradio jeg bestilte..
Sendte jo mail til netonnet også da, uansett. Fordi de burde jo også ha pakket den bedre inni der..

Kan ikke overtale han. Sist ende med 1 år inn og ut av sykehuset for å sjekke svulster som oppsto etter inngrepet. ( no som tæret på han)

Så har akseptert det
Nei sant. Jeg mente at her er det KUN overtaling som skal til. Han har ikke noe fysisk grunn til å si nei, liksom.

Så trist at det er slik. Altså, ikke bare for babyproduksjonens del, men høres ikke noe gøy ut å gå gjennom uansett...

Var i alle fall den beskjeden jeg fikk sist, da posten hadde ødelagt en dabradio jeg bestilte..
Sendte jo mail til netonnet også da, uansett. Fordi de burde jo også ha pakket den bedre inni der..
Vet posten kan være litt vriene. Men om man pakker det dårlig ja. Da får vel de skylda selv. Men de aller fleste behandler pakker fint altså. Ikke tro annet. Men noen er nok sløve...

Mvh ekspostbud [emoji56][emoji56]

Trøtt.

Denne dagen har på en måte vært lang.

Natta for kort og morgenen tidlig og en unge ekstra som egentlig var helt greit men litt sånn begrensende på min plan om at lille skulle sove når han dro, siden det ble to timer senere enn planlagt.

Klokka er bare to. Mannen kommer tidelig hjem, 1445 eller 1515 betyr her litt over tre eller halv fire. Kanskje om en time.
Sender deg styrke for å holde ut :cool::D

Vet posten kan være litt vriene. Men om man pakker det dårlig ja. Da får vel de skylda selv. Men de aller fleste behandler pakker fint altså. Ikke tro annet. Men noen er nok sløve...

Mvh ekspostbud [emoji56][emoji56]
Nå var den pakken EKSEPSJONELT dårlig behandlet altså. Maskin eller person, det så ikke bra ut...
Og det var da noe bobleplastish inni der.
Men burde nok vært mer..
Så, fra mitt syn er det delt skyld der..

Trøtt.

Denne dagen har på en måte vært lang.

Natta for kort og morgenen tidlig og en unge ekstra som egentlig var helt greit men litt sånn begrensende på min plan om at lille skulle sove når han dro, siden det ble to timer senere enn planlagt.

Klokka er bare to. Mannen kommer tidelig hjem, 1445 eller 1515 betyr her litt over tre eller halv fire. Kanskje om en time.
Fikk lille sovet noe?

Jaja damer.. hva er dagens middag? :)
I dag blir det.. Vel, spise vaffelen min først..
Såå skal gubbeluren lage.. Purre og hvitløkssuppe med kylling. Sa han.

Back
Topp