Skravletråd JULI ❤

Får ikke gjort noe til eller fra. Mest irriterende er at stedet her jeg bor kan finne på å skanne pakker både 1 og 2 dager etter de er ankommet. Ikke greit mener både posten og PostNord.
Teit. Synes det er kjedelig nok når det tar flere timer..
Her skal det angtagelig ha ankommet stedet rundt.. 15 i dag (ble transportert FRA nabobyen 13.30). Men enda ikke fått noe varsel... -.-
Greit at de ikke har tid samme sekund, men innen 2-3 timer.....??

Likevel, tre timer [emoji14] da må vi krampe alle sammen. Oppfordre ALLE til ti innlegg hver, etc (om 100 stk tar 10 innlegg hver, så er vi i alle fall 1000 opp...)......
Ti kan alle klare.

Tråd om det?

Teit. Synes det er kjedelig nok når det tar flere timer..
Her skal det angtagelig ha ankommet stedet rundt.. 15 i dag (ble transportert FRA nabobyen 13.30). Men enda ikke fått noe varsel... -.-
Greit at de ikke har tid samme sekund, men innen 2-3 timer.....??
Det er det posten og Nordpost sier og. Tar ikke mange minuttene sånn sett, og det SKAL skannes samme dag. Greit om det ikke går 1 dag, men her er det hver gang...

Får ordne kveldsmat til minste. Straks seng for hu. Hurra. Tv for meg da :D
Mi ble sendt i seng for en tiiime siden.. Helt greit, for hun har vært så ekstremt.. Hoppete. I dag. Jeg takler hoppete veldig dårlig for tiden....
Også har hun godt søvnbehov. Klokka 9 ropte jeg på henne i morges (skulle bare høre om hun hadde stått opp [emoji23]) .. Da fikk jeg beskjed : "Mamma! Jeg vil sove!"
Javel. [emoji14]

Oi. Her spammet jeg litt for 6 min siden, gitt! Må dere skravle, jenter [emoji33][emoji33]

Back
Topp