Det blir sikkert godt! [emoji4] må ha fint vær når det er sommer [emoji16]Heldige. Meldt fint i morgen da. Håper det stemmer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir sikkert godt! [emoji4] må ha fint vær når det er sommer [emoji16]Heldige. Meldt fint i morgen da. Håper det stemmer![]()
Nærmere 500 tydeligvis [emoji54] søkte det opp, jeg skravler for myeDu skrev jo med meg i natt også så. Vil tro du har skrevet en god sum allerede da.![]()
Var en stund jeg ikke fikk hvert det heller, men nå prøver jeg ihvertfall selvom vi tvilsomt greier det idag daJeg klarer jo overhodet ikke være effektiv i dag heller[emoji87] håpløst[emoji28]
Teit. Synes det er kjedelig nok når det tar flere timer..Får ikke gjort noe til eller fra. Mest irriterende er at stedet her jeg bor kan finne på å skanne pakker både 1 og 2 dager etter de er ankommet. Ikke greit mener både posten og PostNord.
Går jo nedover..4843 innlegg igjen![]()
Ti kan alle klare.Likevel, tre timer [emoji14] da må vi krampe alle sammen. Oppfordre ALLE til ti innlegg hver, etc (om 100 stk tar 10 innlegg hver, så er vi i alle fall 1000 opp...)......
Vi hat nettopp hatt en del torden og heldigvis bryr ikke ungene seg [emoji4]![]()
Koselig og mørk sky det der [emoji14]
Det er det posten og Nordpost sier og. Tar ikke mange minuttene sånn sett, og det SKAL skannes samme dag. Greit om det ikke går 1 dag, men her er det hver gang...Teit. Synes det er kjedelig nok når det tar flere timer..
Her skal det angtagelig ha ankommet stedet rundt.. 15 i dag (ble transportert FRA nabobyen 13.30). Men enda ikke fått noe varsel... -.-
Greit at de ikke har tid samme sekund, men innen 2-3 timer.....??
Pleier det å være slik?Skjønner ikke hvorfor ikke Lille U vil sove i bilen...
Det er for dårlig.Det er det posten og Nordpost sier og. Tar ikke mange minuttene sånn sett, og det SKAL skannes samme dag. Greit om det ikke går 1 dag, men her er det hver gang...
Er det her vi kjører også.![]()
Mi ble sendt i seng for en tiiime siden.. Helt greit, for hun har vært så ekstremt.. Hoppete. I dag. Jeg takler hoppete veldig dårlig for tiden....Får ordne kveldsmat til minste. Straks seng for hu. Hurra. Tv for meg da![]()
Men det er som sagt koselig, men jeg trenger 10 min å samle meg på [emoji23]Hm. Tjaaaaaa.. Her er det jeg som kunne vært klegg [emoji56]
Ja haha. Enda et eksempel [emoji14] Jeg tør ikke lage sånne tråder [emoji23]"hva mener du om å kjøpe snus til 13åringer? Bedre at jeg gjør det enn at de går og stjeler det, sant?"
Sånt er litt kos jaFy søren, lynet herjer her. Tordner og smeller [emoji14] Blunker i strømmen. Kos synes jeg da![]()
Åååh, synes jeg kjenner den lufta.. [emoji14]![]()
Jeg har ikke laget en enda, prøver hente meg inn her akkurat nå [emoji28]Ti kan alle klare.
Tråd om det?
Synes det er skummelt! Liker ikke tordenværFy søren, lynet herjer her. Tordner og smeller [emoji14] Blunker i strømmen. Kos synes jeg da![]()