Nei nei, ikke sånn [emoji23] Men jeg bruker popkornemoji i alle kommentarfelt hvor folk krangler. Finner det underholdende.Haha er du provoserende andre plasser? [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei, ikke sånn [emoji23] Men jeg bruker popkornemoji i alle kommentarfelt hvor folk krangler. Finner det underholdende.Haha er du provoserende andre plasser? [emoji23]
Jotakk
I dag har vi vært på biblioteket.
Førse gang vi var der for et par uker siden ventet de inn spinnere som premier
De har enda ikke fått dem
Ca alle unger har....
Men låne bøker har vi gjort![]()
Jaaaa. Elsker det [emoji171]Helt sant. Uansett. Til sol og varme !
Hahaha er ofte det da [emoji14]Nei nei, ikke sånn [emoji23] Men jeg bruker popkornemoji i alle kommentarfelt hvor folk krangler. Finner det underholdende.
Kan spare det til i morgen tror jeg [emoji23]God kveld900 innlegg ulest. Gidder jeg å ta igjen det da? [emoji14]
Anbefales! Just saying. Er app ja. Forumapp.Tapatalk? Er det en app?
Tviler på i dag.. Men får prøve igjen i morgen.Spørs om det går da...
Det forstår jeg. Beina mine liker ikke at jeg handler på butikken engang...Bekkenet mitt liker ikke kjøpesentre
"hva mener du om å kjøpe snus til 13åringer? Bedre at jeg gjør det enn at de går og stjeler det, sant?"Åjaaa. Hahaha. Sier seg litt selv egentlig! "Ungen min spiste en snus, hva gjør jeg" [emoji23]
Hm. Tjaaaaaa.. Her er det jeg som kunne vært klegg [emoji56]Haha. Han er egentlig bare søt og god. Men godt med litt rom rett etter lille har sovna og hengt på meg i 12 timer [emoji14]
Hvordan ligger vi nå? [emoji14]Det er det ja [emoji14]
Er nok det.Håper de snart får dem inn da[emoji2] populære premier vil jeg tro[emoji106]
6000 knuser vi mao glatt4843 innlegg igjen![]()
Likevel, tre timer [emoji14] da må vi krampe alle sammen. Oppfordre ALLE til ti innlegg hver, etc (om 100 stk tar 10 innlegg hver, så er vi i alle fall 1000 opp...)......4936 innlegg igjen. Under halvveis da![]()
Tja kan lage en liten fromasj kake [emoji6]Fristende [emoji14] Men må nok dele ! 1 stk er mer enn nok for min del gitt. Er så mektig med kaker [emoji33]
Mi er heldigvis lettvint sånn.. [emoji14]Her jobbes det fortsatt med å legge barn[emoji12][emoji849]