JotakkGod ferie[emoji1]
I dag har vi vært på biblioteket.
Førse gang vi var der for et par uker siden ventet de inn spinnere som premier
De har enda ikke fått dem
Ca alle unger har....
Men låne bøker har vi gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JotakkGod ferie[emoji1]
Stikker innom å sier hei
Vært i land en tur +badet , nå er vi oå lugaren
Haha, hørtes iallefall spennende utAlt eller ingenting [emoji14] virker det ut som [emoji14]
Samme tenker jeg. Klarte såvidt 6000 jo.Tror ikke jeg heller dessverre... Usikker på om 10k går i det hele...
Veldig nusselige. Hu svarte/hvite lå bak nakken min og sov da [emoji23]Så nusselig[emoji7]
Det var bittelitt igjen, perfekte biter [emoji7][emoji23]
Minste knakk min ytterst. Nå vanlig med med skjøteledning [emoji23]
Altfor stor innser jeg.Stor jente blitt[emoji1]
Tom og Jerry sier de er den voldeligste tegneserien noensinne da [emoji14] Alltid hørt det hahaTom og Jerry på TV. Husker ikke st det var så voldelig?![]()
Kos dere masse daHehe[emoji23][emoji23] jeg slapp heldigvis grine[emoji6] han hadde med norske jordbær[emoji16][emoji526]
Ja. Skal baaare ordne litt først..
Vel er der nå jeg å :[ } men skal prøve litt tilSamme tenker jeg. Klarte såvidt 6000 jo.
Nei. I kveld prioriterer jeg kos med dattera mi. Popcorn er poppa og brus funnet. Ja... Mandag er en fin dag i dag [emoji23][emoji7]
Jeg blir bare sliten og lei av hele bv om jeg skal skravle ræva av meg.![]()
Ebay da ! [emoji23]Har en elektrikker i hus, så her finnes ikke skjøteledning[emoji15]
Tom og Jerry sier de er den voldeligste tegneserien noensinne da [emoji14] Alltid hørt det haha
Ikke verd å bli lei av bv.Samme tenker jeg. Klarte såvidt 6000 jo.
Nei. I kveld prioriterer jeg kos med dattera mi. Popcorn er poppa og brus funnet. Ja... Mandag er en fin dag i dag [emoji23][emoji7]
Jeg blir bare sliten og lei av hele bv om jeg skal skravle ræva av meg.![]()
Har ikke varsel på jeg [emoji14] Test i vei hahaVet ikke om du fikk opp masse varsel nå, men måtte trste hva de ulike ratingene var![]()
Badet og lagt her og. Får se om det varer.Da var lille gutt badet og lagt seg. Ette rå ha lest bok i mammas seng... litt grinete ville sove i senga til mamma i natt ( lenge siden han hadde slikt ønsk)
Ikke santJaa. Hvorfor ikke? [emoji14]
Du får komme til min mamma [emoji23]Mamma kjøper lite har jeg funnet ut [emoji33][emoji23]