Går alltid fort ditt26% er mye daNede på 2% kan det være greit å lade litt [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går alltid fort ditt26% er mye daNede på 2% kan det være greit å lade litt [emoji23]
Gutta ja [emoji14] jeg derimot har lagt meg ble for mye * ler*Ble vel fornøyde da![]()
Haha, lenge siden sist da.. [emoji14]Han husket ikke hvor slitsomt det var * ler*
Hehe.. Mine to blir såå ivrige når det kommer folk og.. Prøver virkelig å lære dem til å ligge stille, men er ikke så lett.Nei, ikke sant! Hihi![]()
Mamma kjøper lite har jeg funnet ut [emoji33][emoji23]Japp. Og mamma kjøper mye, spiser lite. Jeg lider av det samme. Men mannen spiser her [emoji14]
Vel, ikke blitt noe mer de siste 4 timene da [emoji23]Wow, dere er gode altså[emoji2][emoji106]
Uh hørtes godt ut da. Håper han finner [emoji28]Her var det natta før hodet landa på puta[emoji23] mannen dro for å handle, håper virkelig han får tak i norske jordbær[emoji16] da blir det jordbær og gløte etterpå[emoji39]
Dine tall, eller forumtallene?Så flinke dere er kmjeg ut ikke peil ble skuffa sist jeg så på tallene
Ryker så altfort fort atteLang lader er braJeg er på 37% så holder enda en stund.
Jaa ser den. Og litt godt for de med alenetid ogDet er detLitt en og en kos. Og ikke alltid prøve best mulig å ta hensyn. Er jo nesten 5 år i forskjell. Så er jo litt forskjellig på hva de vil se og gjøre da [emoji14]
Herlig. Jeg blir så fort lei.Verste er jeg kan fint se den mer også jeg. Gjerne alene også. Men på engelsk. For the Rock har stemmen da [emoji23]
Jeg har kanskje 100 etterhvert [emoji23]Veldig god del. Altfor mye god del [emoji23]
Tallet er ikke sååå viktig da. Mest for sin egen del. Tenkte prøve komme over 400 i dag.. [emoji14]Aner ikke sikkert ikke så mange da [emoji4]
Ikke sant [emoji23][emoji23]Nei. 40-50 min i ovnen fra dypfryst tilstand.Hvis du vil gjøre det litt ekstraordinært kan du koke poteter til.
![]()
Rart det der [emoji14]Ville visst det. Nå er det overlevert hvertfall [emoji14]
Deilig blir det helt sikkertTror det heta Malaga![]()
Vel, ikke blitt noe mer de siste 4 timene da [emoji23]
Var i byen osv.
Prøver å bidra så godt jeg kan, hihiHvordan går jakta på 10 000 innlegg?
Kjekt å få andre putetrekk gitt!! Venter en pakke fra zalando og, som SKAL komme i dag, men.. De er litt trege på å registrere den, visst. Så, må hente den senere ila uka..Ja det er stas![]()