Klokka er masse. Men vurderer noe ostepop gitt.. Om det er mer. Sjansen er vel stor for mannebein smugspiste den [emoji23]
Ostepop er lenge siden jeg har spist[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokka er masse. Men vurderer noe ostepop gitt.. Om det er mer. Sjansen er vel stor for mannebein smugspiste den [emoji23]
De er de mest bortskjemte hundene som finnes. De har det som gullegget her for å si det slik. Men mamma er uføre. Så hundene er jo det hu gjør da om dagen og laga hobby utav de med kennel og utstillingerSå søte [emoji7]
Eh kremt blir litt bortskjemt? [emoji23] jeg som syns besteforeldrene mine var ille med stakkars bonzo om han er hjemme i 5 timer
Ble raskt hekta ja. Og lurte unga også med det. Så nå spiller de også [emoji23]Hehe, hørtes artig ut[emoji23]
Helt forståelig [emoji14]Jupp, og da må dette bli sistemann også [emoji23]
Høres ikke gøy ut.. Liker ha en viss kontroll på hvor unga er.Ja. Men har virkelig vært perioder der hu ikke gir beskjed og jeg er helst på let [emoji23] De lærer heldigvis
Hjemmelaget?Hei, jenter! Sitter å venter på at fiskegratengen skal bli ferdig [emoji14]
Hvilke planer har dere i dag?![]()
Hverken jeg eller mannen hadde familie i Bergen og det ble rett og slett greit å ha noen i nærheten etterhvert, med ungene og sånn.Hehe sant . Her blir det nok aldri flytte hjem,men det er helt greit
Det var bittelitt igjen, perfekte biter [emoji7][emoji23]Ostepop er lenge siden jeg har spist[emoji7]
Mhm det skjønner jeg. Jeg er veldig glad for å ha svigers nærtHverken jeg eller mannen hadde familie i Bergen og det ble rett og slett greit å ha noen i nærheten etterhvert, med ungene og sånn.
Prøver. Får det ikke helt til [emoji23]Det kan være lurt [emoji4]
Snart ferdig med innkjøp til baby? [emoji2]Putetrekk, overmadrass til baby og skittentøyskurv.![]()
Håpa du fant [emoji23] Hadde ikke tid til å lete. Takk og ja. En slik skulle jeg hatt [emoji23]Vet du, video sier mer enn tusen ord..
https://youtu.be/a-x_Km-bQwM
Må jo være detEffektivt da [emoji14]
Hmmm god plass til barna i den da?Oh mannen har sett på en tesla
Kan vel ikke være verre enn en e golf og det gårHmmm god plass til barna i den da?
Ikke enda, må se ferdig grace and Frankie først [emoji6] også må jeg da se siste sesong av Sherlock [emoji7]Sett Full House og den nye derifra? Fuller House. Måtte visst se den også jeg. Enkelte er bare slik. Selv om det ikke er helt det mest fantastiske [emoji14]
Hei hei [emoji4] kos dere [emoji16]Stikker innom å sier hei
Vært i land en tur +badet , nå er vi oå lugaren
Glemte ut jeg må fylle på vitaminene mine gitt... Nattesyssel...![]()
Vel. Er jo egentlig ferdig da.Snart ferdig med innkjøp til baby? [emoji2]