Skravletråd JULI ❤

Kattene får gjerne gjøre som de vil [emoji23][emoji23]
(de er ikke slemme mot folk, altså. Da ville de gjerne endt opp hos veterinæren til slutt gitt....). Men hundene er veldig greit å ha ordentlig kontroll på.. Og biting er ikke tillatt uansett.
Hehe, skjønner hva du mener :p Kattene er jo mer hjemme og lever "sitt" liv som de vil :) Hunder har man gjerne med seg flere steder og sånt, så greit med kontroll på de da :) Jeg blir iallefall litt nervøs hvis jeg møter store og sinte hunder når jeg er ute på tur feks :confused:

Jeg må pause snart uansett. 2% strøm. Handletur. Osv. Du tar meg nok igjen gitt [emoji23]
Snart samme her gitt. Når mamma kommer er det å kjøre bil, handle. Lage middag. Går fort tid her også da gitt

Huff, syns litt synd på deg da [emoji14] Men det er nok fordi jeg elsker is selv, så hadde nok syns det hadde vært sååå kjipt og ikke kunne ha spist så mye av det ;)
Den ser jeg og er nok enig med deg. Men reaksjonene jeg får er fryktelig magevondt, så det er overraskende enkelt å begrense seg da :D Heldigvis [emoji14]

Er ikke det. Vært en del sykehusopphold før vi visste hva det var. Fikk allergien etter svangerskapet med nr 1 ser du. Så var jo veldig glad i melk før [emoji33]
Oi! Viste egentlig ikke at man kunne utvikle en sånn allergi etter et svangerskap! Huff, så kjipt! Godt dere fant ut hva det var da, men :pompus:

Back
Topp