[emoji23][emoji23][emoji23] late som om du sover om de vil noeHehe
I dag er det ikke tid til dem gitt..
Nei, får prioritere dem litt senere..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23] late som om du sover om de vil noeHehe
I dag er det ikke tid til dem gitt..
Nei, får prioritere dem litt senere..
Langt er du kommet da? [emoji23]Haha. Sjekket meg selv akkurat jeg og. Bra jobba da!
Ååå! Ja, da ble det kanskje litt værreHaha nei. Er ikke det. Jeg er glad i fløteisene. Hater vannis og de der [emoji23][emoji23]
Haha ja bestefar trår litt til nå som jeg er litt sliten [emoji14]Alltids en god kombo
Nei, enig! Greit å ha dyr, men må ha noen retningslinjerDet hadde jeg ikke tillatt...

Ikke sant [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] late som om du sover om de vil noe
Det må det! Altså vi har hatt problemer med 6000 så går 10.000 blir jeg veldig overrasket! Men må jo prøveHadde ikke fått quota sara sitt innlegg[emoji85] lå dårlig ann til å klare 10000, så må skje noe på hele forumet skal vi klare det!
Var 228 i stad [emoji14]Langt er du kommet da? [emoji23]
Bra detHaha ja bestefar trår litt til nå som jeg er litt sliten [emoji14]
Godt jeg ikke er alene om flaue serier selvom det ikke er samme serie [emoji6]Haha ja. Jeg så ikke L word med andre jeg [emoji23] Ble nesten småflau jo [emoji23] Mannen har sett alt av Orange han da.
De ser gode ut da. Menmen. Mindre is på meg. Bonus [emoji14]Ååå! Ja, da ble det kanskje litt værre [emoji14] Skal ikke være enkelt![]()
Å så herlig og søtt [emoji7]Haha. Øver seg til det kommer lillebror i hus.. Begge to.![]()
Jassågitt. (Sette opp ett gir her) [emoji23][emoji23]Var 228 i stad [emoji14]
Han har gått av å friske opp barneoppdrag [emoji14]Bra det
Haha er så raskt gjort. [emoji14]Godt jeg ikke er alene om flaue serier selvom det ikke er samme serie [emoji6]
Kattene får gjerne gjøre som de vil [emoji23][emoji23]Nei, enig! Greit å ha dyr, men må ha noen retningslinjerHar ikke hund selv, men hadde nok vært veldig nøye på at de ikke skulle ha vært "slemme", da blir det fort utrivelige
![]()
Satser på at de sov for vi var rimelig flinke på generelt og lekeforumet ihvertfallTror ikke dere var mange nok
Eller så sov "alle andre" lenger. Morgenstatus etter frokost var i Alle fall skuffende
[emoji23][emoji23][emoji23] kos degFinner skjulte skatter i mammas hus. Godt hu ikke er hjemme [emoji23]![]()
Jeg må pause snart uansett. 2% strøm. Handletur. Osv. Du tar meg nok igjen gitt [emoji23]Jassågitt. (Sette opp ett gir her) [emoji23][emoji23]
Takk D Var veldig god gitt. Tenkte meg det med salt karamell liksom [emoji7][emoji7][emoji23][emoji23][emoji23] kos deg