Huff, syns litt synd på deg daDe ser gode ut da. Menmen. Mindre is på meg. Bonus [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, syns litt synd på deg daDe ser gode ut da. Menmen. Mindre is på meg. Bonus [emoji14]
Ser den! [emoji28]Han har gått av å friske opp barneoppdrag [emoji14]
Hehe, skjønner hva du menerKattene får gjerne gjøre som de vil [emoji23][emoji23]
(de er ikke slemme mot folk, altså. Da ville de gjerne endt opp hos veterinæren til slutt gitt....). Men hundene er veldig greit å ha ordentlig kontroll på.. Og biting er ikke tillatt uansett.
Snart samme her gitt. Når mamma kommer er det å kjøre bil, handle. Lage middag. Går fort tid her også da gittJeg må pause snart uansett. 2% strøm. Handletur. Osv. Du tar meg nok igjen gitt [emoji23]
Den ser jeg og er nok enig med deg. Men reaksjonene jeg får er fryktelig magevondt, så det er overraskende enkelt å begrense seg daHuff, syns litt synd på deg da [emoji14] Men det er nok fordi jeg elsker is selv, så hadde nok syns det hadde vært sååå kjipt og ikke kunne ha spist så mye av det![]()
Å sånt er typisk egentlig [emoji13]Blæ er slapp og lillemann er helt på den andre siden av barometer [emoji14]
Wow så flinke dere er! Aner ikke hvor mange jeg har skrevet men sikkert ikke så altfor mangeInnlegg 213 allerede fra meg [emoji56]
Woh. Skrevet 228 innlegg til nå i dag. Faktisk!
Vi får være glad så lenge du er her [emoji4]Ikke sant [emoji23]
Nei, skal vel handle etterpå. Samboer snakket om at han ville spise på dineren og.. Så får se.
Hehe jaHaha er så raskt gjort. [emoji14]
Høres jo ikke godt ut hilsen hun på slankarn [emoji13]Takk D Var veldig god gitt. Tenkte meg det med salt karamell liksom [emoji7][emoji7]
Huff, det hørtes ikke noe godt ut!Den ser jeg og er nok enig med deg. Men reaksjonene jeg får er fryktelig magevondt, så det er overraskende enkelt å begrense seg daHeldigvis [emoji14]

Tørke deg nå daDet ble en våt fornøyelse gitt.gikk til butikken for purre
Bare trøkke på ! [emoji23] Ble nysgjerrig en annen gang. Så laga med en egen tråd på 2006 [emoji14]Wow så flinke dere er! Aner ikke hvor mange jeg har skrevet men sikkert ikke så altfor mange
Sowwy [emoji8][emoji8]Høres jo ikke godt ut hilsen hun på slankarn [emoji13]
Er ikke det. Vært en del sykehusopphold før vi visste hva det var. Fikk allergien etter svangerskapet med nr 1 ser du. Så var jo veldig glad i melk før [emoji33]Huff, det hørtes ikke noe godt ut!![]()
Hehe slengte av klærne på oss alle.Tørke deg nå da![]()
Oi! Viste egentlig ikke at man kunne utvikle en sånn allergi etter et svangerskap! Huff, så kjipt! Godt dere fant ut hva det var da, menEr ikke det. Vært en del sykehusopphold før vi visste hva det var. Fikk allergien etter svangerskapet med nr 1 ser du. Så var jo veldig glad i melk før [emoji33]

Regner bøtter der også altså? [emoji23]Hehe slengte av klærne på oss alle.
Han husket ikke hvor slitsomt det var * ler*Ser den! [emoji28]