Hehe, ja hun var ikke blid men vi syns det var fryktelig gøy siden hun er så tuppete av seg [emoji28] takk for det!Så bra dere har hatt en fin helg og fått skremt svigermor litt[emoji23]
Lykke til på kontroll i morgen![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja hun var ikke blid men vi syns det var fryktelig gøy siden hun er så tuppete av seg [emoji28] takk for det!Så bra dere har hatt en fin helg og fått skremt svigermor litt[emoji23]
Lykke til på kontroll i morgen![emoji2]
Grilla pullet pork, bakt potet og mais. Salat og pølser til de som ønsker detHva spiste dere?[emoji2]
God morgen jaGod morgen alle sammenny uke og nye muligheter
![]()
Åhh god han er. Kost seg på ferie iallefall han ja"Stakkars" Lille U.
Han forteller meg at han skal kjøre tog og bade i dag.
Det eneste vi skal gjøre er å kjøre hjem
Hva gjør man med en dårlig samvittighet man egentlig ikke skal ha?
Vi har hatt en fantastisk ferie.
Min mor skulle ta flyet i dag, men det ble kansellert, neste fly det var plass på går om 2 dager.
Vi kjører i morgen tidlig.
Derfor har hun tatt inn på hotell i dag og må være der i 2 dager.
Jeg skal etter det hjelpe henne med å få utgiftene refundert av flyselskapet.
Nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet..
Det var jo vi som inviterte henne med...
Hun ble så glad når vi spurte, og har storkost seg, likevel er jeg lei meg og sliter med samvittigheten så det nesten gjør vondt inni meg![]()
Pearl Harbour på FEM!
Da er vi mer eller mindre ferdig pakket![]()
Jeg også ! Har rester.
*lokke på RonjaR* [emoji8]
Digg da![]()
Gid morgenGod morgen og god mandag![]()
God morgen, ja ny dag ny uke ny muligheter å finne en sittestilling som er behagelig...* er tung* [emoji14]God morgen alle sammenny uke og nye muligheter
![]()
God morgenGod morgen ja![]()
Jeg tar også utgangspunkt i at det nok ikke er meg, men spennende å se om der er noen jeg "kjenner"Trekning er spennende uansett om man har god sjans eller ikke. Er liksom noe med det der at det kanskje muligens en eller annen gang er din turmen hadde en periode der jeg tror jeg brukte opp all min flaks, så tar som.regel utgangspunkt i at det ikke er min tur denne gangen [emoji14]
Ja, det har jegVært heldig du![]()
Håpe ja.Hehe.. Ser den. Vunnet jeg og, så jeg forventer ikke noe mer altså. Meeeen, lov å håpe litt likevel.![]()
Nærmer seg velSpent på den!
Aha! Så veldig fristende utPizzasnurrer og fylte horn ja![]()