Skravletråd JULI ❤

Vel. Det er jo alltid spennende.

Lenge siden jeg har vunnet noe nå.
Men jeg har vunnet så mye at jeg forventer ikke mer

Hehe.. Ser den. Vunnet jeg og, så jeg forventer ikke noe mer altså. Meeeen, lov å håpe litt likevel. :)

Ja, altså. Vi må jo bare gå ut i fra det på stat. Kan ikke ha ørten stats å gå etter liksom.. Men, vet at tallene ofte ikke stemmer helt - og så var det noen som merket seg at dagen skiftet kl 23 i søkegreia på innlegg i alle fall..
Dagen skifter kl 23 på tidsstempelet til innleggene hvertfall. Så om den er synka med statistikken så er det kanskje logisk at de teller fra da.

Ja, altså. Vi må jo bare gå ut i fra det på stat. Kan ikke ha ørten stats å gå etter liksom.. Men, vet at tallene ofte ikke stemmer helt - og så var det noen som merket seg at dagen skiftet kl 23 i søkegreia på innlegg i alle fall..
Åh? Ikke fått med meg. Men med min hukommelse som er som fisken Dory, er det rart jeg husker noe i det hele [emoji23]

Trekning er spennende uansett om man har god sjans eller ikke. Er liksom noe med det der at det kanskje muligens en eller annen gang er din tur :D men hadde en periode der jeg tror jeg brukte opp all min flaks, så tar som.regel utgangspunkt i at det ikke er min tur denne gangen [emoji14]

Dagen skifter kl 23 på tidsstempelet til innleggene hvertfall. Så om den er synka med statistikken så er det kanskje logisk at de teller fra da.
Ah, det var du som fant det ut ja! Mente det var deg, men turde ikke nevne navn i tilfelle jeg tok feil [emoji23]
Åh? Ikke fått med meg. Men med min hukommelse som er som fisken Dory, er det rart jeg husker noe i det hele [emoji23]
^ Lilleulven som fant det ut. [emoji14]

Klokka er masse. Men vurderer noe ostepop gitt.. Om det er mer. Sjansen er vel stor for mannebein smugspiste den [emoji23]

Ah. Så bra da :)
Men spørs jo om det gjelder innlegg ellers og sånt også [emoji23]
Vi må bare skravle på og krysse fingrene. De fleste innleggene må taes på dagtid uansett.

Men spørs jo om det gjelder innlegg ellers og sånt også [emoji23]
Vi må bare skravle på og krysse fingrene. De fleste innleggene må taes på dagtid uansett.
Må jo det... Nytter ikke sitte med 6000 innlegg igjen på kvelden tenker jeg...

Glemte ut jeg må fylle på vitaminene mine gitt... Nattesyssel...
a44379184deff07bed815ab4c33114d6.jpg

Må jo det... Nytter ikke sitte med 6000 innlegg igjen på kvelden tenker jeg...
Nei, ikke sant.. Har lagt en liten oppmuntring i begge termingruppene mine i alle fall. Håpe på det engasjerer :D

Back
Topp