Skravletråd JULI ❤

Jeg er trøtt og tar alt bokatavlig og i blonde øyeblikk i dag [emoji23][emoji23][emoji23] Sooorry [emoji14]
Du får sove litt og lade opp til i morra [emoji28]

Du får sove litt og lade opp til i morra [emoji28]
Har ferie. Skal sove lenge. [emoji14]

Dessuten er jeg for vond til å sove nå. Har vondt i leddene og ryggen, samt hodet. Så kan gi opp søvn akkurat nå hvertfall :)

Har ferie. Skal sove lenge. [emoji14]

Dessuten er jeg for vond til å sove nå. Har vondt i leddene og ryggen, samt hodet. Så kan gi opp søvn akkurat nå hvertfall :)
Hm. Jaja. Siden vi ikke vet om klokka til forumet går fra 23, 00 eller 01, så kaaan det jo være at innlegg teller fra nå... Såå, skader jo ikke å henge litt på forumet uansett [emoji28][emoji28]

Ferie blir godt for deg[emoji2]
Vakta mi var i grunn ensom og kjedelig[emoji13] men nå er jeg ferdig!
Ja gleder meg veldig til 3 uker fri og forhåpentligvis litt ro :) kjedelig da, morsommere å være på jobb når det skjer litt... Planer for ferien da?

Hm. Jaja. Siden vi ikke vet om klokka til forumet går fra 23, 00 eller 01, så kaaan det jo være at innlegg teller fra nå... Såå, skader jo ikke å henge litt på forumet uansett [emoji28][emoji28]
Haha vi får nå se. Tar som regel utgangspunkt fra 0000 jeg. Syns det er mest logisk [emoji14]

Haha vi får nå se. Tar som regel utgangspunkt fra 0000 jeg. Syns det er mest logisk [emoji14]
Ja, altså. Vi må jo bare gå ut i fra det på stat. Kan ikke ha ørten stats å gå etter liksom.. Men, vet at tallene ofte ikke stemmer helt - og så var det noen som merket seg at dagen skiftet kl 23 i søkegreia på innlegg i alle fall..

Synes vel det er viktig å se sånne filmer å ikke minst at kb også får se de
Viktig å kunne litt om det
Ja, det er det jo. Men ikke noe jeg ser frivillig likevel.. Da.. Ser jeg faktisk heller dokumentarer om krig.

Jau. Blir sikkert ikke noe bedre om noen uker når det renner fra alle åpninger, og jeg praktisk talt kun funker som matkilde [emoji28]
Uff. Men etterhvert skal jeg klare rydde kjøkkenet igjen!

Premien i enden er sååå verdt det![emoji173]️

Deilig mat.

Når jeg skal ha tre typer kjøtt. Så blir det rester. Spyd til meg og ungene går ikke tre kyllingbryst, to mørbrad og en svinefilet, liksom.

Deilig med masse typer kjøtt[emoji1] *vannimunn*

Back
Topp