Denne synes jeg er bra men vi er forskjelligeIngen fan av krigsfilmer.. Synes det er så døøørgende kjedelig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne synes jeg er bra men vi er forskjelligeIngen fan av krigsfilmer.. Synes det er så døøørgende kjedelig..
Du får sove litt og lade opp til i morra [emoji28]Jeg er trøtt og tar alt bokatavlig og i blonde øyeblikk i dag [emoji23][emoji23][emoji23] Sooorry [emoji14]
Det er bra du liker den i alle fall [emoji16]Denne synes jeg er bra men vi er forskjellige![]()
Har ferie. Skal sove lenge. [emoji14]Du får sove litt og lade opp til i morra [emoji28]
Synes vel det er viktig å se sånne filmer å ikke minst at kb også får se deDet er bra du liker den i alle fall [emoji16]
Kjekt med gode filmer!
Hm. Jaja. Siden vi ikke vet om klokka til forumet går fra 23, 00 eller 01, så kaaan det jo være at innlegg teller fra nå... Såå, skader jo ikke å henge litt på forumet uansett [emoji28][emoji28]Har ferie. Skal sove lenge. [emoji14]
Dessuten er jeg for vond til å sove nå. Har vondt i leddene og ryggen, samt hodet. Så kan gi opp søvn akkurat nå hvertfall![]()
Ja gleder meg veldig til 3 uker fri og forhåpentligvis litt roFerie blir godt for deg[emoji2]
Vakta mi var i grunn ensom og kjedelig[emoji13] men nå er jeg ferdig!
Joda mye greier her for tiden, men ellers braGod kveld
Hvordan er det med dere?
Haha vi får nå se. Tar som regel utgangspunkt fra 0000 jeg. Syns det er mest logisk [emoji14]Hm. Jaja. Siden vi ikke vet om klokka til forumet går fra 23, 00 eller 01, så kaaan det jo være at innlegg teller fra nå... Såå, skader jo ikke å henge litt på forumet uansett [emoji28][emoji28]
Ja, altså. Vi må jo bare gå ut i fra det på stat. Kan ikke ha ørten stats å gå etter liksom.. Men, vet at tallene ofte ikke stemmer helt - og så var det noen som merket seg at dagen skiftet kl 23 i søkegreia på innlegg i alle fall..Haha vi får nå se. Tar som regel utgangspunkt fra 0000 jeg. Syns det er mest logisk [emoji14]
Ja, det er det jo. Men ikke noe jeg ser frivillig likevel.. Da.. Ser jeg faktisk heller dokumentarer om krig.Synes vel det er viktig å se sånne filmer å ikke minst at kb også får se de
Viktig å kunne litt om det
Farlig å bli hekta [emoji14]Fant meg ett nytt spill... Sånn der kokkespill med Gordon Ramsay som kjefter/komplimenterer. Joda. Hekta [emoji23]
Jau. Blir sikkert ikke noe bedre om noen uker når det renner fra alle åpninger, og jeg praktisk talt kun funker som matkilde [emoji28]
Uff. Men etterhvert skal jeg klare rydde kjøkkenet igjen!
Skal sende inn klage!
Ja [emoji7]Premien i enden er sååå verdt det![emoji173]️
så ble det fotball på TV i kveld også. ZZZZZZZzzzz
Deilig mat.
Når jeg skal ha tre typer kjøtt. Så blir det rester. Spyd til meg og ungene går ikke tre kyllingbryst, to mørbrad og en svinefilet, liksom.
God kveld
På tur vi å begge har blitt sjøsykr![]()
Etter mega middag og dessert ser vi at det ble igjen mye mat !
Noen som har hørt noe om når juni trekningen er?