Mener Tamara sa mandag om ikke vikaren var i veldig godt humør i helga?Nei ikke hørt...[emoji4]
Så trolig i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener Tamara sa mandag om ikke vikaren var i veldig godt humør i helga?Nei ikke hørt...[emoji4]
Spent på den!Mener Tamara sa mandag om ikke vikaren var i veldig godt humør i helga?
Så trolig i morgen
Hehe.. Ser den. Vunnet jeg og, så jeg forventer ikke noe mer altså. Meeeen, lov å håpe litt likevel.Vel. Det er jo alltid spennende.
Lenge siden jeg har vunnet noe nå.
Men jeg har vunnet så mye at jeg forventer ikke mer
Dagen skifter kl 23 på tidsstempelet til innleggene hvertfall. Så om den er synka med statistikken så er det kanskje logisk at de teller fra da.Ja, altså. Vi må jo bare gå ut i fra det på stat. Kan ikke ha ørten stats å gå etter liksom.. Men, vet at tallene ofte ikke stemmer helt - og så var det noen som merket seg at dagen skiftet kl 23 i søkegreia på innlegg i alle fall..
Åh? Ikke fått med meg. Men med min hukommelse som er som fisken Dory, er det rart jeg husker noe i det hele [emoji23]Ja, altså. Vi må jo bare gå ut i fra det på stat. Kan ikke ha ørten stats å gå etter liksom.. Men, vet at tallene ofte ikke stemmer helt - og så var det noen som merket seg at dagen skiftet kl 23 i søkegreia på innlegg i alle fall..
Skikkelig. Han banner ikke der da. Det piper da [emoji23]Farlig å bli hekta [emoji14]
Vært heldig duVel. Det er jo alltid spennende.
Trekning er spennende uansett om man har god sjans eller ikke. Er liksom noe med det der at det kanskje muligens en eller annen gang er din turVel. Det er jo alltid spennende.
Ah, det var du som fant det ut ja! Mente det var deg, men turde ikke nevne navn i tilfelle jeg tok feil [emoji23]Dagen skifter kl 23 på tidsstempelet til innleggene hvertfall. Så om den er synka med statistikken så er det kanskje logisk at de teller fra da.
^ Lilleulven som fant det ut. [emoji14]Åh? Ikke fått med meg. Men med min hukommelse som er som fisken Dory, er det rart jeg husker noe i det hele [emoji23]
Ah. Så bra daAh, det var du som fant det ut ja! Mente det var deg, men turde ikke nevne navn i tilfelle jeg tok feil [emoji23]
^ Lilleulven som fant det ut. [emoji14]
Men spørs jo om det gjelder innlegg ellers og sånt også [emoji23]Ah. Så bra da![]()
Må jo det... Nytter ikke sitte med 6000 innlegg igjen på kvelden tenker jeg...Men spørs jo om det gjelder innlegg ellers og sånt også [emoji23]
Vi må bare skravle på og krysse fingrene. De fleste innleggene må taes på dagtid uansett.
Nei, ikke sant.. Har lagt en liten oppmuntring i begge termingruppene mine i alle fall. Håpe på det engasjererMå jo det... Nytter ikke sitte med 6000 innlegg igjen på kvelden tenker jeg...
Krysse det som krysses kanNei, ikke sant.. Har lagt en liten oppmuntring i begge termingruppene mine i alle fall. Håpe på det engasjerer![]()
... Utenom bena. Vil han komme, så gidder jeg ikke nekte ham på dette tidspunktet [emoji28]Krysse det som krysses kan![]()
Hahahaha nei. Kan du krysse beina da i det hele? [emoji56][emoji23]... Utenom bena. Vil han komme, så gidder jeg ikke nekte ham på dette tidspunktet [emoji28]
/smålei
Bare såvidt, gitt [emoji23]Hahahaha nei. Kan du krysse beina da i det hele? [emoji56][emoji23]