Som regel noen dager hvertfall [emoji14] Samme gjengen som rangler på natt..Er ikke det vanlig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som regel noen dager hvertfall [emoji14] Samme gjengen som rangler på natt..Er ikke det vanlig da![]()
Sova godt.Skal prøve legge meg nå da men.Ha en god natt
![]()
Jupp, hjelper veldig påKan jeg tro ! Føler en litt friere bare av å ha eget soverom![]()
Mhm!!! Så det kommer en ny sesong vel???En som sier det bør komme enda ett år til gitt ! [emoji23][emoji33]
Hehe ja, måtte passe på å gi litt startshjelp mot 10.000Som regel noen dager hvertfall [emoji14] Samme gjengen som rangler på natt..
Ja det hjelper å starte tidligereHehe ja, måtte passe på å gi litt startshjelp mot 10.000![]()
Ja gjør detJa det hjelper å starte tidligere![]()
Det er så sant!Ja gjør detOg morgen gjengen får mer å svare på
Hvordan går det med hodet ditt?
Håper det hjelper da så du slipper å vente altfor lenge på nye bilder, forferdelig å gå sånnDet er så sant!
Det er ingen endring.. Øyelegene skulle helst tatt bilder forrige uke mente nevro, fått time 19. Juli men skal ringe de imorgen og gnåle. Venter liksom bare på de bildene nå.
I like måte [emoji8]Sova godt.
Absolutt. Så herlig daJupp, hjelper veldig på![]()
Ikke som jeg har lest eller hørt [emoji33]Mhm!!! Så det kommer en ny sesong vel???
Ja veldig !Hehe ja, måtte passe på å gi litt startshjelp mot 10.000![]()
Får håpe gnålet hjelper så det blir fortgang ! [emoji170][emoji170]Det er så sant!![]()
Det er ingen endring.. Øyelegene skulle helst tatt bilder forrige uke mente nevro, fått time 19. Juli men skal ringe de imorgen og gnåle. Venter liksom bare på de bildene nå.
Best å skravle på fra 23 en dag til 01 døgnet etter da, så er vi sikra [emoji14]Men spørs jo om det gjelder innlegg ellers og sånt også [emoji23]
Vi må bare skravle på og krysse fingrene. De fleste innleggene må taes på dagtid uansett.
God mandag morgen til deg ogGod morgen og god mandag![]()
Det er slitsomt, ja! Går å forbereder meg på å få beskjed om svangerskapsforgiftning på hver kontroll, stresser litt ved hver minste antydning til magesmerter eller hodepine. Svigermor kommenterte på det hovne ansiktet mitt... "fødeansikt" [emoji28][emoji85] bare håper at hun kan holde seg der hun er i 2-3 uker til!Jeg føler det ganske likt som deg, merker jeg..
Føler noe skjer snart, er også vannete i føttene (i dag såpass at det gjør vondt. Ævv...), og går bare og venter på at noe skjer.
Hver gang jeg blir klam på låret, tenker jeg "FOSTERVANN??" liksom.
Guh, så slitsomt. [emoji85]