Skravletråd JULI ❤

Ja gjør det :D Og morgen gjengen får mer å svare på :)

Hvordan går det med hodet ditt?
Det er så sant! :)

Det er ingen endring.. Øyelegene skulle helst tatt bilder forrige uke mente nevro, fått time 19. Juli men skal ringe de imorgen og gnåle. Venter liksom bare på de bildene nå.

Det er ingen endring.. Øyelegene skulle helst tatt bilder forrige uke mente nevro, fått time 19. Juli men skal ringe de imorgen og gnåle. Venter liksom bare på de bildene nå.
Håper det hjelper da så du slipper å vente altfor lenge på nye bilder, forferdelig å gå sånn

Får håpe gnålet hjelper så det blir fortgang ! [emoji170][emoji170]

Men spørs jo om det gjelder innlegg ellers og sånt også [emoji23]
Vi må bare skravle på og krysse fingrene. De fleste innleggene må taes på dagtid uansett.
Best å skravle på fra 23 en dag til 01 døgnet etter da, så er vi sikra [emoji14]

Jeg føler det ganske likt som deg, merker jeg..
Føler noe skjer snart, er også vannete i føttene (i dag såpass at det gjør vondt. Ævv...), og går bare og venter på at noe skjer.
Hver gang jeg blir klam på låret, tenker jeg "FOSTERVANN??" liksom.
Guh, så slitsomt. [emoji85]
Det er slitsomt, ja! Går å forbereder meg på å få beskjed om svangerskapsforgiftning på hver kontroll, stresser litt ved hver minste antydning til magesmerter eller hodepine. Svigermor kommenterte på det hovne ansiktet mitt... "fødeansikt" [emoji28][emoji85] bare håper at hun kan holde seg der hun er i 2-3 uker til!

Back
Topp