Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Du ogSove godt daPrøve om ikke lenge. Må bare vente til episoden er slutt hvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ogSove godt daPrøve om ikke lenge. Må bare vente til episoden er slutt hvertfall
![]()
Med to barn så tviler jeg, men men sove gjør man når man er dødHaha, ja.. Tar det nok igjen på morran du..
God natt, håper du får en god natts søvnNei. God natt! Sove! Skravle når jeg står opp![]()
Bra daLiker komedie jeg så dette passer perfekt![]()
Klargjort seg han da ja.Hodet ned siden 27 uker. Hodet festet siden 32-33.![]()
jupp og har gått igjennom orange is the new black og one year greia med gilmore girlsBra da![]()
Ekstra kjekt når det funker !Forresten flyttet lillegutt inne på rommet til snuppa idag og virker til å gå ganske bra![]()
Takktakk. Straks slutt episoden nå. HerligDu og![]()
Likte ikke orange jeg.... Men så ferdig One Year da. Og ble sur på slutten [emoji23]jupp og har gått igjennom orange is the new black og one year greia med gilmore girls
Godt å høre. Flinke barnForresten flyttet lillegutt inne på rommet til snuppa idag og virker til å gå ganske bra![]()
Håper jeg også! Må nesten det! for deilig med soverommet med mannenEkstra kjekt når det funker !Håper det fortsetter slik
Ja altså wtf!!! åssen slutt er det?Likte ikke orange jeg.... Men så ferdig One Year da. Og ble sur på slutten [emoji23]
Jupp, nå må det bare fortsetteGodt å høre. Flinke barn![]()
Er ikke det vanlig daUtrolig at fler enn meg er våkne [emoji14]
Skal prøve legge meg nå da men.Utrolig at fler enn meg er våkne [emoji14]
Kan jeg tro ! Føler en litt friere bare av å ha eget soveromHåper jeg også! Må nesten det! for deilig med soverommet med mannen
En som sier det bør komme enda ett år til gitt ! [emoji23][emoji33]Ja altså wtf!!! åssen slutt er det?
Krysser fingre for detJupp, nå må det bare fortsette![]()