Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig da [emoji7][emoji23]Bare såvidt, gitt [emoji23]
Den syns vi var litt kjedelig. Jeg og mannen begynte. Men falt helt ut. Bea du liker den daHar alle lagt seg?
Ligger og ser på grace and frankie, litt hekta på netflix![]()
Lagt meg, ja. Sove? Ehhh.. Jeg skulle det, meeeen...Har alle lagt seg?
Ligger og ser på grace and frankie, litt hekta på netflix![]()
Ikke så lett når det FØLES ut som om det stikker ut et hode mellom der gitt....Herlig da [emoji7][emoji23]
Hva er det ikke ¨å elske med eldre damer som lager dildo?Den syns vi var litt kjedelig. Jeg og mannen begynte. Men falt helt ut. Bea du liker den da
Ikke lagt meg enda nei
Au da. Nei. Den følelsen er ikke like digg gitt.Ikke så lett når det FØLES ut som om det stikker ut et hode mellom der gitt....
Tja hva er det da?Lagt meg, ja. Sove? Ehhh.. Jeg skulle det, meeeen...
Så sikkert ikke langt nok vi [emoji23] Tror vi så 4 episoder. Og muligens når vi var småtrøtte og småsov gjennom [emoji23]Hva er det ikke ¨å elske med eldre damer som lager dildo?![]()
sesong 3, i sesong 2 lager frankie glidemiddelSå sikkert ikke langt nok vi [emoji23] Tror vi så 4 episoder. Og muligens når vi var småtrøtte og småsov gjennom [emoji23]
Ahahaha. Selvsagt gjør hun det [emoji14]sesong 3, i sesong 2 lager frankie glidemiddel![]()
Jupp mellom all hasjen hun røykerAhahaha. Selvsagt gjør hun det [emoji14]
Uff, hahah! Han her er så rolig, så knapt kjent noe spark, egentlig. [emoji14]Au da. Nei. Den følelsen er ikke like digg gitt.
Husker eldste sparka en gang nedover. Føltes som jeg fikk "ballespark" [emoji23] Trodde seriøst jeg skulle svime av da gitt
Haha, ja.. Tar det nok igjen på morran du..Tja hva er det da?![]()
Er nok det da. Hadde sine gullkorn de episodene. Men vi er så actionsøkende. Blir fort kjedelig [emoji14]Jupp mellom all hasjen hun røyker
Veldig underholdende da![]()
Har han snudd seg nå da?Uff, hahah! Han her er så rolig, så knapt kjent noe spark, egentlig. [emoji14]
Sove godt daNei. God natt! Sove! Skravle når jeg står opp![]()
Liker komedie jeg så dette passer perfektEr nok det da. Hadde sine gullkorn de episodene. Men vi er så actionsøkende. Blir fort kjedelig [emoji14]
Hodet ned siden 27 uker. Hodet festet siden 32-33.Har han snudd seg nå da?